کد خبر 1144457
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
شکایت النصر از پرسپولیس به سوییس می‌رود

باشگاه النصر عربستان پس از رد شکایتش از پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا، دست به دامان دادگاه عالی ورزش می‌شود.

به گزارش مشرق، پس از شکست النصر از پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه عربستانی در ۲ مرحله علیه سرخپوشان به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد که AFC در مرحله دوم شکایت نماینده عربستان را رد کرد.

در همین راستا سایت المواطن عربستان نوشت که النصری‌ها نا امید نخواهند شد و شکایت خود را در ارگانی بالاتر از AFC پیگیری خواهند کرد.

همچنین این سایت عربستانی ادعا کرد که النصر ۵۰۰ هزار دلار هزینه وکیل کرده تا بتواند در این پرونده به برتری برسد و در همین راستا شکایتش را در دادگاه عالی ورزش که مقر آن در سوییس است، پیگیری خواهد کرد.

این در حالی است که یکی از مدیران النصر به اعضای تیمش نصحیت کرد که دیگر به فکر لیگ قهرمانان آسیا نباشند و تمرکزشان را روی موفقیت در لیگ داخلی عربستان بگذارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    5 0
    500هزار دلار را میدادی به داور بازی را براتون قشنگ در میاورد اینقدر هم حرص و جوش نمی خوردین!! عجب تیمیه! طاقت باخت نداری برای چی شرکت میکنین؟
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    3 1
    خخخخخ. حتما از استقلالی ها هم کمک بگیرید. بهرحال اونها با شما یک ماه هست که برادر شدند
  • علی US ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    2 0
    عربستان کثیف با مرده خوری میخواهید بیایید فینال اصلا فرض کنید شما از این شکاین نتیجه گرفتید که نمی گیرید بدانید مرد اون است که در میدان مسابقه برنده بشه نه اینکه ببخشید مثل ... چهار تا برگه دست تون است از این دادگاه به اون دادگاه واقعا خجالت داره به نظرم باید بمیرید سوسمارخورها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس