کد خبر 1144396
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۲۶

امروز سهامداران شرکت‌های ایران ترانسفو، باما و کشت و صنعت چین چین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان و مدیریت انرژی امید تابان هور در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۱۶هزار و ۳۹۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۷۳هزار و ۷۴۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸هزار و ۳۳۰میلیارد تومان در بیش از ۹۸۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

برترین گروه‌های بورسی +جدول

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران ترانسفو، باما و کشت و صنعت چین چین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های زامیاد، محورسازان ایران خودرو و موتورسازان تراکتورسازی ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۱۳۸میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۵۷۱میلیارد تومان در ۵۵۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، مدیریت انرژی امید تابان هور و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ریال سیر کوثر، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس