کد خبر 1144355
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

شاید اگر سال‌های نه چندان دور را بیاد آورید، زمانی که برای یافتن سوالی در موتورهای جستجو سرچ می‌کردید، در اغلب اوقات با چیزی به جز اینکه "شما برنده یک ساعت مچی رولکس شده‌اید!" روبرو نمی‌شدید! و اینجا بود که به زمین و زمان بد و بی‌راه می‌گفتید!

اما این شرایط مدت زیادی طول نکشید و موتورهای جستجو، مخصوصا گوگل پیشرفت‌های چشمگیری کردند و در حال حاضر طبق ادعای گوگل (ادعایی که دور از واقعیت نیست) شما در 99% مواقع نتایج صحیحی می‌بینید.

خوشبختانه چند سالی است که محتوای وب فارسی نیز بطور چشمگیری متحول شده و با صرف انرژی و زمانی که سایت‌های تخصصی و عمومی در این زمینه صرف می‌کنند، در اغلب موضوعات عمومی و تخصصی، محتوایی غنی در دسترس مخاطبان فارسی زبان است.

در این میان سایت ستاره یکی از برترین تولیدکنندگان محتوای فارسی است که در هر زمینه‌ای که فکرش را بکنید، می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین نتایج را بدست آورید. فرقی نمی‌کند که به دنبال چه موضوعی باشید؛ در این سایت از موضوعات خانه‌داری نظیر آشپزی، دوخت و بافت و ترفندهای خانه داری گرفته تا موضوعات تخصصی مانند سلامت، مادر و کودک، گردشگری، تکنولوژی، دکوراسیون، آرایش و زیبایی و... می‌توانید بهترین و جدیدترین مطالب را مطالعه کنید.

مزیت های رقابتی سایت ستاره با سایر مجله‌های اینترنتی

همانگونه که به آن اشاره شد، یکی از ویژگی‌های سایت ستاره در مقایسه با سایر وبسایت‌ها، محتوای جدید، به روز و غنی آن است. اما از دیگر مزایای رقابتی این وبسایت در قیاس به سایر رقبا، پاسخ دهی سریع به سوالات و نظرات مخاطبان است.

در سایت ستاره، کارشناسان سوالات مخاطبین را بررسی می‌کنند و آن را در اسرع وقت پاسخ می‌دهند.

در سایت ستاره چه موضوعاتی را می‌توانید مطالعه کنید؟

این دقیقا به نیاز شما بستگی دارد؛ زیرا همانطور که گفته شد، در مجله ستاره تقریبا تمام موضوعات روزانه مخاطبان پوشش داده شده است و این فرایند بطور لحظه‌ای در حال توسعه و تکمیل شدن است.

آشپزی

اگر به عنوان یک خانم خانه دار به دنبال موضوعاتی نظیر آشپزی هستید، با مراجعه به سرویس آشپزی ستاره می‌توانید با طرز تهیه انواع غذای اصلی برای وعده‌های مختلف روزانه، طرز تهیه انواع پیش غذا، دسر، فست فود، نوشیدنی،‌ انواع شیرینی و هر آنچه که درباره آشپزی است آشنا شوید.

مادر و کودک

یکی از کامل‌ترین و پرمخاطب‌ترین موضوعات سایت ستاره، موضوع "مادر و کودک" این سایت است. اگر به تازگی فرزند دلبر شما به دنیا آمده است، یا در دوران سخت و شیرین بارداری قرار دارید، پرکاربردترین و بهترین مطالب را می‌توانید در سایت ستاره جستجو و مطالعه کنید.

در این سرویس به مطالبی نظیر انتخاب اسم (شامل انتخاب اسم پسر و دختر بر اساس پرطرفدارترین اسامی، حروف الفبا، ریشه و معنی و...)، مطالب مرتبط با بارداری و زایمان نظیر اتفاقانی که در هر هفته بارداری برای شما می‌افتد، قابل دسترس است. همچنین در مورد موضوعاتی مثل تغدیه و رژیم غذایی در دوران بارداری و پس از آن، دانستنی‌های نوزادان، سرگرمی‌های کودکانه و... را در این سرویس می‌توانید مطالعه کنید.

سرگرمی

یکی از فعالیت‌های روزانه اغلب افراد، سرگرمی و گذراندن وقت در این موضوع است. برخی افراد اوقات فراغت خود را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند و برخی دیگر با جستجوی موضوعات سرگرمی نظیر معما و تست هوش، مطالب طنز و خنده دار، فال و طالع بینی مانند فال حافظ، طالع بینی حروف ابجد، استخاره، فال قهوه و... سرگرمی‌های بهتری را برای خود رقم می‌زنند. خوشبختانه در سایت ستاره این موضوع بطور کامل پوشش داده شده است که می‌توانید با کمی جابجا شدن در صفحات مربوطه یا جستجو در آن، به موضوع مورد نظر خود دست پیدا کنید.

روانشناسی ستاره

روانشناسی

متاسفانه اغلب مردم جامعه ما با مهارت‌های لازم برای زندگی اجتماعی و شخصی در جامعه پیشرفته و رو به جلوی دنیای مدرن به اندازه کافی آشنا نیستند. بسیاری از ما بطور علمی با بحران‌هایی که در زندگی طی می‌کنیم، روبرو نمی‌شویم و هر بار تجربه اضافه شدن یک بحران یا شکست بر بحران قبلی را متحمل می‌شویم... اگر می‌خواهید یک قدم به جلو بروید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مطالب روانشاسی سایت ستاره را از دست ندهید.

مطالب موجود در این سرویس شامل انواع تست های روانشناسی بصورت آنلاین، روانشانسی مربوط به روابط دوستی و زناشویی، روانشناسی کودکان و نوجوانان، آشنایی با انواع اختلالات و بیماری‌های روانی، موضوعات مربوط به موفقت و... از بهترین و به‌روزترین منابع خارجی، تحت نظر کارشناسان این حوزه ترجمه و در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

سلامت

یکی از جنبه‌های روزانه زندگی انسان‌ها، موضوع سلامت است. موضوعی که هر روز بطور مستقیم یا غیر مستقیم کارهایی را در راستای حفظ و بهبود کیفیت آن در زندگی خود انجام می‌دهیم. بطور مثال اگر قصد کاهش وزن دارید، نیاز دارید تا با کالری مواد غذایی آشنا باشید یا اگر قرار است داروی خاصی را مصرف کنید بهتر است با عوارض، تداخل دارویی و میزان و نحوه مصرف آن‌ها آشنا باشید. در سرویس سلامت ستاره به چنین موارد و موضوعات دیگری نظیر بیماری‌ها، خواص مواد غذایی، آشنایی با گیاهان دارویی، بهداشت تخصصی مربوط به زنان، رژیم غذایی، ترک اعتیاد و... پرداخته شده است.

آرایش و زیبایی

فرقی نمی‌کند جوان باشید یا پیر، مرد باشید یا زن، زیبایی در هر شرایطی اولویت اکثر افراد، مخصوصا خانم‌ها است. هر سال مدل‌های جدیدی از مدل مو به بازار مد وارد می‌شود یا در موضوع لوازم آرایش، برندهای جدیدی به بازار عرضه می‌شود. بنابراین اطلاع پیدا کردن از این موضوعات مخصوصا در بحث لوازم آرایش (بخاطر بحث اصل و تقلبی بودن) اهمیت زیادی دارد.

اگر می‌خواهید اطلاعات به روز و کاملی در موضوعاتی نظیر زیبایی پوست، انواع ماسک‌های صورت خانگی، عمل‌های زیبایی و... بدست آوردید، حتما به سرویس "آرایش و زیبایی" سایت ستاره سر بزنید.

مد و پوشاک

همانند آرایش و زیبایی، یکی دیگر از جنبه‌های زیبایی هر فردی، لباسی است که انتخاب می‌کند. به این موضوع نیز باز خانم‌ها اهمیت بیشتری می‌دهند؛ از این‌رو تنوع لباس‌های زنانه برای مناسبت‌های مختلف بالاست. با این توضیحات اگر مدل‌های جدید را دنبال می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از سرویس مد و پوشاک ستاره نیز دیدن کنید.

تا اینجا شما را بطور خلاصه و مفید با موضوعات مطرح شده آشنا کردیم؛ مطمئنا با این توضیحات متوجه شده‌اید که هر آنچه که به آن نیاز دارید را می‌توانید در سایت ستاره پیدا کنید. اما موضوعات دیگری که می‌توانید آن‌ها را در این مجله موفق پیدا کنید عبارتند از دکوراسیون، خانه داری، گردشگری، ورزش، مذهبی، خودرو، فرهنگ و هنر،‌ گیاهان و حیوانات، تکنولوژی، علوم و...

مواردی که به آن‌ها اشاره شد، تنها موضوعات کلی هستند و هر آنچیزی که با جزئیات مربوطه در این موضوعات کلی قرار می‌گیرند، به آن‌ها پرداخته شده است.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس