کد خبر 1144122
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
بولتون:ترامپ انتخابات را باخته است

مشاور اخراجی امنیت ملی کاخ سفید، ادعای رئیس جمهوری آمریکا درباره تقلب انتخاباتی را بی‌اساس دانست و گفت: ترامپ با هر مدرکی، انتخابات را باخته است.

به گزارش مشرق، جان بولتون  روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری ای بی سی نیوز درباره انتخابات و به خیابان آمدن طرفداران ترامپ در روز گذشته، اظهار کرد: فکر می‌کنم برای رهبران حزب جمهوری‌خواه بسیار مهم است که به رای دهندگان ما، که آنگونه که دموکرات‌ها فکر می‌کنند، احمق نیستند، توضیح دهند که در واقع ترامپ در انتخابات باخته است و ادعاهای وی درباره تقلب در انتخابات بی‌اساس است.

وی افزود: واقعیت این است که ما در تمام ایالت‌های مهم نبرد انتخاباتی شاهد دعاوی هستیم و به طور مداوم شکست خورده است. در حال حاضر کارزار انتخاباتی ترامپ اقدام قانونی معادل بازی سکه‌های گران قیمت انجام می‌دهند. دلارهای نقره‌ای آنها کجاست؟ شواهد کجاست؟

مشاور سابق امنیت ملی ترامپ ادامه داد: فکر می‌کنم هر روز که می‌گذرد ، واضح و واضح‌تر می‌شود و هیچ مدرکی وجود ندارد اما اگر رای‌دهندگان جمهوری‌خواه فقط سخنان غلط دونالد ترامپ را بشنوند ، تعجب آور نیست که آنها این را باور کنند.

بولتون اضافه کرد: برای سایر رهبران جمهوری‌خواه ایستادن و توضیح آنچه واقعا اتفاق افتاده بسیار مهم است. دونالد ترامپ با هر مدرکی که تاکنون در اختیار داشته‌ایم ، یک انتخابات آزاد و عادلانه را باخت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    2 3
    الدنگ باز کی بهت پول داده ؟
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      0 0
      شماها از کی پول میگیرن که اینقدر از ترامپ تروریست حمایت می کنید؟
  • CA ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    1 0
    این رو بچرونی چند رم ازش کرک درمیاد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس