کد خبر 1144097
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
فرزاد حاتمی

فرزاد حاتمی با پیوستن به پیکان رکورد جالب توجهی در انتقال به تیم‌های مختلف در دوران بازی‌اش به نام خود کرده است.

به گزارش مشرق، فرزاد حاتمی تقریبا در نیمی از تیم‌های لیگ برتری حال حاضر فوتبال ایران، سابقه بازی دارد. از سپاهان، تراکتور، پرسپولیس، فولاد، پارس جنوبی و استقلال تا اکنون که به پیکان پیوسته و در کنار مهدی تارتار امیدوار است فصل خوبی را با خودروسازان پشت سر بگذارد.

فرزاد حاتمی درباره حضور در پیکان می‌گوید: قبل از اینکه فصل شروع شود با پیشنهاد لیگ برتری مواجه شدم اما ترجیح دادم که به همراه آقای کاظمی در لیگ یک باشیم و کار را ادامه بدهیم.  در ادامه آقای تارتار سرمربی پیکان شدند و چون چندین مرتبه سابقه همکاری داشتیم با اجازه آقای کاظمی از بادران جدا شدم و به پیکان آمدم. آقای کاظمی لطف کردند که با پیشنهاد من موافقت کردند و برای این فصل در خدمت تیم پیکان هستم.

حاتمی در واکنش به این سوال که پیش‌تر با تارتار در پارس جنوبی جم به مشکل خورده بودند، گفت: به هر شکل این اتفاقات جزو فوتبال است و بین استاد و شاگرد طبیعی است که روی یکسری مسائل اختلاف نظر وجود داشته باشد. این مسائل حاد نیست و گذشته‌ها گذشته است؛ این بحث را فراموش کرده‌ام چون با امیرخان(قلعه نویی) هم چندین بار چالش داشتیم(باخنده.)

مهاجم جدید پیکان درخصوص جانشینی شهریار مغانلو در خط حمله پیکان گفت: مغانلو سال گذشته در خط حمله پیکان خوب کار کرد و همین موجب شد که لژیونر شود. به هر حال انگیزه جوانی آنها فرصتی را ایجاد کرد تا فوتبال خارج از کشور را تجربه کنند. من مطمئنا امسال کار سختی در پیکان خواهم داشت، آمار گلزنی فصل گذشته به شکلی بوده که از من انتظار زیادی وجود دارد. امیدوارم که امسال کارنامه خوبی در پیکان داشته باشم.

بازیکن ۳۵ ساله در واکنش به لقب "مارکوپولو" هم گفت: اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد هر بازیکنی از جمله من دوست دارد که در یک تیم به کارش ادامه بدهد. برای ۴-۵ سال مشکلی در تراکتور نبود و آنجا به راحتی کار کردم. یکسری مسائل پیش می‌آید که مجبور به نقل مکان می‌شوید، این نقل مکان برای من به اندازه‌ای بوده که لقب مارکوپولو را به من می‌دهند. از این لقب نه بدم می‌آید و نه خوشم می‌آید. بالاخره این صفت ماجراجویی برای من ایجاد شده که ناراحت کننده نیست. به نظرم بازیکنی که در تیم‌های زیاد و بزرگی حضور دارد بار فنی بالایی دارد که بیشتر تیم‌ها خواهان او هستند.

حاتمی درباره شرایط آمادگی خودش برای شروع لیگ بیستم گفت: من از نظر آمادگی بدنی در حالت نرمال قرار دارم و با تمام توان آماده هستم تا در لیگ حاضر شویم. مسلما شرایط فصل گذشته تکرار نمی‌شود و فصل جدید را با یک انگیزه خوب آغاز می‌کنیم. ترکیب تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. آقای تارتار یک سرمربی فنی و با برنامه هستند. به خاطر ایشان تیم پیکان را انتخاب کردم چون پیش از پیکان پیشنهاد ۵ تیم لیگ برتری را قبول نکردم. امیدوارم که در آخر فصل یک نتیجه خوب و در شان باشگاه و کارخانه ایران خودرو کسب کنیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 0
    بار فنی بالا یا مدیر برنامه خاص؟
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    3 0
    در این لقب با محمد قاضی مشترکی، بایست اهل فن رکورد این دو نفر را مقایسه تا یکی مفتخر به این لقب بشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس