مالک شریعتی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون با اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی درباره عملکرد سازمان‌ هدفمندی یارانه‌ها و سازمان برنامه‌ و بودجه موافقت کرد.

به گزارش مشرق، مالک شریعتی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی مجلس، اظهار داشت: بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس درباره استنکاف سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اجرای تکلیف قانونی بند ۱ ذیل تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور در این جلسه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی بیان کرد: بحث اصلی درباره این موضوع آن بود که طبق قانون باید تمامی وجوه دریافتی از محل فروش برق ظرف دو هفته به شرکت توانیر برگشت داده می‌شد بر این اساس ۲۷ نفر از نمایندگان درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس را داشتند. 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حجت‌الاسلام موسوی لارگانی به نمایندگی از متقاضیان درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس درباره موضوع مذکور در جلسه کمیسیون انرژی حاضر شد و توضیحاتی را ارائه کرد و رئیس سازمان هدفمندی یارانه هم توضیحاتی را ارائه داد.

شریعتی تأکید کرد: در نهایت درخواست نمایندگان متقاضی با اتفاق آرا در کمیسیون به تصویب رسید و برای ادامه کار، طبق آئین‌نامه داخلی مجلس به هیئت رئیسه ارجاع خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: احمدی نماینده مردم عسلویه نیز در این جلسه گزارشی را درباره یکی از اولویت‌های کمیسیون انرژی مجلس مبنی بر تعیین تکلیف گازهای فلر ارائه کرد و قرار شد جمع‌بندی این گزارش به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه و این موضوع پیگیری شود.

وی گفت: همچنین در این جلسه گزارش سازمان انرژی اتمی درباره استفاده از توانمندی‌های داخلی برای تکمیل فازهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر که توضیحات مبسوطی بود، ارائه شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس