کد خبر 1144066
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

با ظهور عصر تکنولوژِی، گوشی‌های هوشمند جایگاه ویژه‌ای در زندگی افراد پیدا کرده‌اند و بخش مهمی از مناسبات کاری و زندگی افراد بر اساس آن‌ها تعریف می‌شود. گوشی‌های پیشرفته به لطف فن‌آوری‌های هوشمند، کنترل بخش مهمی از فعالیت‌های روزانه ما را در دست گرفته‌اند به نوعی که نبود آن‌ها تقریبا غیر قابل تصور است. امروزه در زندگی تمامی افراد گوشی‌های موبایل دیده می‌شود و به جزئی جدا ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده ‌اند.

از همین‌رو، بازار رقابت تولیدکنندگان موبایل در دنیا بیش از هر زمان دیگری داغ شده است و برندهای چون سامسونگ؛ هوآوی، و اپل و یا حتی برندهای نوپایی چون شیائومی و .. در رقابتی تنگاتنگ درصدد کسب رتبه پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند در دنیا هستند.

اما نکته حائز اهمیت اینجاست، که فارغ از نام برند شرکت تولیدکننده ، مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری، گوشی‌های موبایل نیز بنا به دلایلی مخالف دچار آسیب و خرابی می‌شوند. برخی از این مشکلات نرم‌افزاری است که به آسانی قابل رفع شدن است اما برخی دیگر گوشی‌های معیوب را روانه شرکت های تعمیرات موبایل می‌کند.

گوشی‌هایی امروزی که لقب اسمارت را با خود به دوش می‌کشند، تکنولوژی‌های مدرن و پیچیده‌ای دارند که تعمیر آن‌ها کار هرکسی نیست. از سوی دیگر با توجه به قیمت‌های صعودی ارز و افزایش ارزش افزوده گوشی موبایل در کشور، بحث تعمیرات گوشی همراه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، چرا که تعمیر گوشی‌ آسیب دیده به مراتب کم هزینه تر از خرید گوشی جدید است.

وابستگی افراد به گوشی‌های موبایل در زندگی روزانه به اندازه‌ای است که موبایل خراب برای برخی از افراد به معنای نابودی بخش مهمی از کسب و کار آنان است.

،، سامسونگ به عنوان یکی از برندهای پرفروش و پرطرف ‌دار موبایل در ایران، بازار مصرف‌کننده وسیعی را در داخل کشور پیش روی خود دارد. ،،

سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی موبایل است که محصولات متنوع خود را به اکثر کشورهای جهان صادر می‌کند. شرکت کره‌ای سامسونگ، با تولید گوشی‌های مختلف تمامی نیازهای بازار، از گوشی‌های پرچم‌دار و گران‌قیمت گرفته تا گوشی‌های میان رده را در اختیار و قبضه خود گرفته است. از این رو گوشی‌های این شرکت جایگاه ویژه‌ای در دنیای علاقه مندان موبایل برای  خود دسته و پا کرده ‌اند.

گوشی‌های موبایل سامسونگ  در ایران نیز همانند سایر کشورها، طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد گوشی‌های این شرکت را به هر گوشی موبایل دیگری ترجیح می‌دهند. شرکت سامسونگ هر سال گوشی‌های متنوعی با امکانات جدید و به‌ روز روانه بازار موبایل می‌کند که همان‌طور که گفته شد، سهم بازار ایران در این میان کم نیست.

به همین سبب تعمیرات موبایل سامسونگ ، یکی از موضوعات مهم  برای خریداران گوشی‌های این شرکت قلمداد می‌شود. کیفیت بالای گوشی‌های شرکت کره‌ای در کنار قیمت بالای گوشی‌های این شرکت در ایران، تعمیر موبایل سامسونگ  را از دید کاربران به امری کاملا تخصصی تبدیل کرده است و بیش از گذشته شرایط تعمیرات برای مالکین این گوشی‌ها اهمیت پیدا کرده است.

تعمیرات موبایل امری تخصصی و حرفه‌ای است که نیازمند افرادی متخصص و تعمیرگاه‌های استاندارد است. گوشی های امروزی از قطعات و ریز و ظریف بسیاری ساخته شده‌اند که فقط تعمیرکاران موبایل خبره و حرفه‌ای توانایی باز کردن و تعمیر آن‌ها را دارند. همچنین تعمیرات گوشی‌های هوشمند، باید بر اساس پارامترهای خاص انجام شود تا از وارد آمدن آسیب‌های احتمالی به سایر بخش‌ها پیشگیری کند. در نتیجه یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب تعمیرکار موبایل باید در نظر داشته باشید، این مسئله است که آیا تعمیرگاه مورد نظر بر اساس اصول استانداردهای شرکت سامسونگ فعالیت می‌کندیا خیر.

بسیاری از شرکت‌ها و مراکز تعمیرات موبایل بدون در نظر گرفتن دانش تخصصی، صرفا بر اساس تجربه دست به تعمیرات گوشی‌های هوشمند می‌زنند که در نهایت نتیجه‌ای چون از کار افتادن بخش‌های دیگر دستگاه در پی‌ندارد. در نتیجه در صورت مشاهده هر گونه نقص فنی در گوشی مانند، هنگ کردن، داغ شدن بیش از حد، مشکلات شارژ و یا تعویض ال‌سی‌دی صدمه دیده و غیره، به نزدیک‌ترین دفتر رسمی خدمات تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه فرمایید تا  متخصصین شرکت نسب به رفع مشکلات ایجاد شده و یا تعویض قطعه آسیب دیده اقدام نمایند. دقت داشته باشید که هرگز خودتان اقدام به باز کردن گوشی نکنید و این کار را تنها به متخصصی با تجربه و دوره دیده مراکز اصلی تعمیرات موبایل بسپارید.

سرویس تعمیرات موبایل سامسونگ

شرکت موبایل کمک ( mobilekomak.com ) به عنوان گارانتی رسمی سامسونگ با بهره گیری از متخصصین و مهندسین آی تی، آماده هرگونه خدمات رسانی در خصوص تعمیرات گوشی سامسونگ می‌باشد.  متخصصین کارآزموده این شرکت، با بهره‌گیری از دانش به‌روز و آشنایی با آخرین فن‌آوری‌های دنیای موبایل، قادر به شناسایی کلیه مشکلات نرم‌افزری و یا سخت‌افزاری گوشی های سامسونگ و پاسخگویی به نیاز مشتریان هستند. 

تعمیرات گوشی سامسونگ، انواع تبلت و فبلت‌های این شرکت، با استفاده از تجهیرات حرفه‌ای و کارشناسان مجرب و کارآزموده و همچنین تعویض قطعات اصلی در صورت نیاز از خدمات این مجموعه می‌باشد. هدف اصلی این مجموعه کسب رضایت مشتریان از خدمات تعمیرات گوشی با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان است.

تمامی اقدامات لازم برای رفع مشکلات گوشی معیوب به محض دریافت گوشی با بررسی مشکلات و یافتن منشا خطا شروع می‌شود و در نهایت با رفع  کامل عیوب ، مشکلات دستگاه بر طرف می‌گردد. گوشی تعمیر شده پس از انجام تست‌های لازم و اطمینان از رفع شدن کامل مشکلات به مشتری تحویل داده می‌شود. لذا مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده، گوشی موبایل خود را به دست کارشناسان خبره این مرکز بسپارند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن؛ گوشی موبایل خود را صحیح و سالم تحویل بگیرشند.

خدماتی مانند، رفع مشکلات نرم‌افزاری، ویروس‌کشی، مشکلات هنگ کردن و سرعت دستگاه، بروز رسانی سیستم عامل، مشکلات مربوط به آنتن دهی دستگاه  و یا مشکلات سخت‌افزاری نظیر: تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی گوشی، اسپیکر و یا کپسول گوشی، تعمیرات مربوط به شارژ گوشی همراه ، تعویض گلس و اسکرین پروتکتور و غیره، همه و همه در این مرکز انجام می‌گیرد.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس