کد خبر 1143803
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
ابراهیم حاتمی کیا

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» گفت: حضور حاتمی کیا برای کارگردانی اثر به طور کامل قطعی شده است، خوشبختانه گفت‌وگوهای اولیه به خوبی پیش رفت و وی هم اکنون کارگردان این پروژه است.

به گزارش مشرق، محمد میرعلایی، پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر تمایل «ابراهیم حاتمی کیا» برای کارگردانی سریال «حضرت موسی (ع)» گفت: حضور حاتمی کیا برای کارگردانی اثر به طور کامل قطعی شده است، خوشبختانه گفت‌وگوهای اولیه به خوبی پیش رفت و وی هم اکنون کارگردان این پروژه است.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد شریعتمداری به حاتمی‌کیا درباره سریال حضرت موسی (ع)

وی درباره حضور «جمال شورجه» در سریال «موسی (ع)» افزود: جمال شورجه از این پس در سریال به عنوان مشاور کارگردان و پروژه حضور خواهد داشت و این طور نیست که با کارگردانی حاتمی کیا حضور وی منتفی شود.

بیشتر بخوانید:

عصای «موسی» در دست «ابراهیم»

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» درباره احتمال واگذاری تهیه کنندگی این اثر به شخصی دیگر اظهار کرد: اخبار منتشر شده در قبال تعویض تهیه کننده به نوعی حاشیه سازی است، بنده همچنان به طور قطع تا وقتی که شرایط مناسب باشد تهیه کننده این سریال خواهم بود و هنوز هیچ تغییری در قبال تیم تهیه سریال «موسی (ع)» صورت نگرفته است.

میرعلایی درباره مراحل نگارش فیلمنامه خاطرنشان کرد: فیلمنامه پیش از این به طور کامل نوشته شده است، منتها بنا به سلیقه همیشگی ابراهیم حاتمی کیا وی در حال بازنویسی و ویرایش اثر است، خوشبختانه همه مراحل پیش از تولید به خوبی سپری می شود و ما هم امیدوار به تولید پروژه ای با کیفیت هستیم. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دیده بان IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    2 0
    خداوندحافظ ایشان باشد وهست ان شاءالله ، ولی حفاظت ومراقبت ازایشان درظاهر وازبعدعقلانی نیز ضروری است!
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 1
    فیلم های خیلی قشنگ در مورد حضرت موسی هست از شخسیت های دین مسلمانان فیلم سینمایی بسازید مثل فیلم محمد رسول ا... که این قدر بین مسلمانان وحدت ایجاد کرده چرا فیلم سینمایی ظهور حضرت موعود را نمیسازید در جواب فیلم اهانت بار اخر زمان به حضرت مهدی این خیلی زیبا تر و ضروری تر است
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 0
      یعنی چی؟؟
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 0
      شما لازم نیست نظر بیخود بدی مل بد اساس داستان های قرآنی فیلم میسازیم نه علایق و امیال شخصی تو
  • مریم US ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    خدا حفظشون کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس