جو بایدن - کراپ‌شده

مدیر مسئول روزنامه ابتکار نوشت:گروهی چنان از تفاوت‌های بایدن و ترامپ می‌گویند و انتظارات را آنچنان بالا می‌برند که گویا بایدن بزرگ شده شهرری است .

به گزارش مشرق، روزنامه ابتکار در یادداشتی به قلم محمدعلی وکیلی، مدیر مسئول این روزنامه و نماینده عضو فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان مجلس قبل) در مجلس دهم نوشت: «گروهی دیگر چنان از تفاوت‌های بایدن و ترامپ می‌گویند و انتظارات را آنچنان بالا می‌برند که گویا بایدن بزرگ شده شهرری است و همچون یک سرباز ایرانی که درون آمریکا نفوذ کرده، در مقابل سیاست‌های چهل ساله آمریکا علیه جمهوری اسلامی خواهد ایستاد، این در حالی است که بایدن مانند اسلاف خویش هم می‌تواند تهدید باشد و هم فرصت.»

ابتکار البته در ادامه نوشت: «ما نیاز داریم با اعتماد به نفسی که برجام را آفرید، در میدان جدید باز هم ابتکار عمل به خرج دهیم و بازی ساز بشویم. اگر کنار بایستیم رقیبان ما در منطقه ابتکار عمل را در دست خواهند گرفت. لذا لازم است تغییرات در آمریکا را با خوانشی غیر ایدئولوژیک و خارج از میدان قطبی‌شده موجود، تبدیل به یک فرصت در ایران کرد.»

مدعیان اصلاحات در حالی همچنان به جوبایدن امیدوارند که فراموش کرده‌اند بیشترین تحریم‌ها در دوران دموکرات‌ها پایه گذاری شد و اساساً هنوز که هنوز است جوبایدن حرفی از بازگشت بدون شرط و جبران خسارات مادی و معنوی نزده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس