سرپرست پنتاگون: باید از اشتباهات راهبردی گذشته اجتناب کنیم

کریستوفر میلر سرپرست جدید وزارت دفاع آمریکا در یادداشتی به همکارانش اعلام کرد که همه جنگ‌ها باید پایان یابد و «ما باید از اشتباهات راهبردی گذشته اجتناب کنیم.»

به گزارش مشرق،  فاکس نیوز شنبه گزارش داد که میلر در این یادداشت نوشت: همه جنگ‌ها باید پایان یابد. پایان جنگ‌ها نیازمند مصالحه و مشارکت است.

وی افزود: آمریکا متعهد است به جنگی که القاعده سال ۲۰۰۱ به مرزهای ما آورد پایان دهد اما باید از اشتباهات راهبردی گذشته اجتناب کنیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هفته گذشته مارک اسپر وزیر دفاع را بر کنار کرد و کریستوفر میلر مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم را به عنوان سرپرست وزارت دفاع تعیین کرد.

بعد از برکناری اسپر، در چند روز اخیر موجی از کناره گیری از طرف معاونین وزیر دفاع در پنتاگون آغاز شده و تا کنون سه تن از معاونین ارشد اسپر از ادامه همکاری با دولت ترامپ انصراف داده‌اند.

روابط اسپر و ترامپ تابستان گذشته با مخالفت اسپر با طرح ترامپ برای اعزام نیرو در واکنش به اعتراضات علیه نژادپرستی تیره شد.

شبکه ان بی سی نیوز گزارش داد: اسپر از سه ماه پیش قصد داشت از کار خود به دلیل اختلاف با ترامپ درباره حذف نام رهبران کنفدراسیون به ویژه پس از جنبش اعتراضی "جان سیاهان مهم است" کناره‌گیری کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 0
    پنتاکون تروریست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس