امیر نعمتی

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز با توجه به تلاش نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی زمینی ارتش در تمامی نقاط مرزی کشور امنیت خوبی برقرار است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ۴۷ واحدی مسکن سازمانی مهر ولایت و مجموعه فرهنگی رفاهی شهید سلامت‌بخش در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین تحولات مرزی کشور، اظهار داشت: بحمدالله امروز با توجه به تلاش نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی زمینی ارتش در تمامی نقاط مرزی کشور امنیت خوبی برقرار است.

بیشتر بخوانید:

تعهداتی که باکو باید به تهران بدهد

وی با بیان اینکه تمامی مبادی خروجی و ورودی در مرزهای کشور تحت کنترل است و تاکنون مأموریت‌های ما با هیچ‌گونه خللی مواجه نشده است، افزود: تمام مرزهای کشور تحت کنترل و از امنیت لازم برخوردار است.

امیر سرتیپ نعمتی گفت: با توجه به اینکه مأموریت جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است؛ قطعاً وقتی دو کشور همسایه به منازعه نظامی می‌پردازند، ما با حساسیت بیشتری تحولات را رصد می‌کنیم؛ چراکه وضعیت ژئوپلیتیک منطقه به گونه‌ای است که می‌تواند ناامنی را به دیگر مناطق تسری دهد و از آنجا که امنیت و آرامش مردم شهرهای مرزی برای ما از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، اقدام به استقرار نیرو در این مناطق کردیم.

جانشین فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: در اوایل منازعه دو کشور همسایه، بعضاً گلوله‌هایی به طور سهوی به شهرهای مرزی ما اصابت می‌کرد که با توجه به اینکه خط قرمز ما امنیت مردم کشورمان است در این رابطه الزامات و تدابیر امنیتی را در شمال غرب کشور انجام دادیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    1 0
    درود بر امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • احمد IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    3 0
    موفق و پایدار باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس