کد خبر 1143452
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
بن سلمان مدعی مبارزه با تروریسم و افراط گرایی شد

شوک ناشی از رکود اقتصادی در شرایطی دامن‌گیر بن‌سلمان شده که شکست ترامپ در انتخابات، آینده مبهمی را پیش روی او قرار داده است.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مطالعات پژواک خرد معاصر درباره کابوس‌ این روزهای بن سلمان نوشت: ولی‌عهد سعودی شامگاه روز پنجشنبه ضمن اعلام رکود اقتصادی گفته؛ چنانچه ریاض نتواند درآمدهای غیرنفتی را افزایش دهد، مجبور خواهد شد حقوق بخش عمومی در این کشور را بیش از 30 درصد کاهش دهد.

شوک ناشی از رکود اقتصادی در شرایطی دامن‌گیر بن‌سلمان شده که شکست ترامپ در انتخابات، آینده مبهمی را پیش روی او قرار داده است.

از سویی؛ باتلاق یمن در حالی همچنان متحمل صرف هزینه‌های هنگفت است که هیچیک از اهداف از پیش تعیین شده آن برآورده نشده و عقب‌نشینی از آن بدون هیچ دستاورد سیاسی برای بن‌سلمان بسیار سخت است.

تداوم جنگ علیه ملت مظلوم یمن به جایی رسیده که مدیر «برنامه جهانی غذا» در نشست اخیر شورای امنیت سازمان ملل درباره «شمارش معکوس برای فاجعه یمن» هشدار داده است.

بن‌سلمان که سرمست از قدرت، به اتکای پول نفت و حمایت همه جانبه ترامپ ردای پادشاهی را پیشاپیش بر تن خود می‎‌دید، اکنون در شرایط نابسامانی قرار گرفته که رویاهای خود را دست نیافتنی‌تر می‌بیند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    7 1
    آنقدری برای خودش دشمن ساخته که بعد ترامپ کارش تو خود عربستان ساخته اس
  • خلیج پارس iran IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    2 1
    ارباب بن سلمان رفت ... بن سلمان یتیم شد ! سعودی ها هنوز تو شوک این مصیبت و غم و اندوه بزرگ رفتن ترامپ از کاخ سفید هستند !
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    0 1
    مکه و مدینه عملا به دست یهودی ها افتاده است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس