برکناری وزیران ، روش ترامپ برای انتقام شکست در انتخابات

با گذشت یک هفته از پایان نتایج انتخابات و پیروزی بایدن، روند انتقام ترامپ از وزیران و اخراج مقاماتی که از آن به عنوان افراد بی وفا در کابینه می توان نام برد، ادامه دارد.

به گزارش مشرق، روزنامه واشنگتن پست جمعه شب به نقل از منابع خود نوشت: کاخ سفید از دو تن از مقامات ارشد وزارت امنیت داخلی آمریکا خواسته تا به دلیل بی وفایی و عدم حمایت از ترامپ کابینه را ترک کنند.

براساس این گزارش، از "والری بوید" مقام ارشد در امور بین الملل وزارت امنیت داخلی و "برایان وار" مشاور ارشد سیاسی در امنیت سایبری خواسته شده تا استعفای خود را اعلام کنند.

این درخواست ها از طرف دفتر پرسنل ریاست جمهوری کاخ سفید ارائه شده است که "جان مک آنتی" مدیر ۳۰ ساله آن اخیراً تلاش های خود را برای پاکسازی افرادی که نتوانسته اند وفاداری کافی به رئیس جمهور را نشان دهند، تشدید کرده است.

برایان وار در نامه استعفا خود که یک برگ از آن به رویت واشنگتن پست رسیده، به چاد ولف وزیر امنیت داخلی آمریکا می نویسد که وی امیدوار است که مقامات دولتی در هنگام انتقال به ریاست جمهوری جدید با احترام مورد رفتار قرار بگیرند.

یک هفته از اعلام پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا می گذرد و در این مدت تا کنون شماری از مقامات ارشد کابینه ترامپ از جمله مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا استعفای خود را اعلام کرده اند.

روند استعفای مقامات در دولت ترامپ نشان می دهد که رییس جمهوری آمریکا در حال انتقام شکست خود در انتخابات از مقامات بی وفایی است که حاضر نشدن در زمان پیش از انتخابات برای وی حاضر به انجام اقدامات فراقانونی شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    1 1
    خب گیریم دم مرز نباشه بیست کیلومتر اونور تر باشه باز هم ما با ارمنستان دیگه همسایه نیستیم.. حتی یک وانت بار رو هم بدون اینکه ترکها نفهمند نمیتونید از این گذرگاه عبور بدین .. این یعنی ارزوی دیرینه پانترکها و قدم اولیه انزوای ایروان و تهران... کار ایران و تجزیه شمالغربش حتمی است بچه منطقه هستم که میگم مطمعن باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس