پلوسی: نفوذ مجلس نمایندگان به دلیل حضور بایدن افزایش می‌‌یابد - کراپ‌شده

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت با توجه به سیطره دموکرات‌ها بر مجلس نمایندگان آمریکا،‌ حضور نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری در کاخ سفید باعث افزایش قدرت این مجلس خواهد شد.

به گزارش مشرق، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گفت که حضور یک رئیس جمهور دموکرات در کاخ سفید از سال آینده به معنای آن است که دیگر مصالحه بیشتری با جمهوری‌خواهان انجام نخواهد شد و قدرت بیشتری را به مجلس نمایندگان آمریکا که در کنترل دموکرات‌هاست خواهد داد.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «ما پیروزی بزرگی در انتخابات گذشته (سال 2018) داشتیم اما هم اکنون این پیروزی کوچکتر شده است.»

پلوسی اضافه کرد: «ما هنوز قدرت اکثریت در مجلس نمایندگان هستیم اما در راس آن، ‌نفوذ و قدرت ما به دلیل حضور یک رئیس جمهور دموکرات در کاخ سفید به شدت افزایش می‌یابد.»

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به نتایج انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) معترض بوده و مدعی بروز تقلب در این انتخابات شده است اگر چه تا کنون هیچگونه مدرک و شواهدی در این باره ارائه نکرده است و انتظار می‌رود که «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات روز 20 ژانویه (1 بهمن) در کاخ سفید سوگند یاد کند.

بعد از آنکه رسانه‌ها اعلام کرده‌اند طبق برآورد آنها «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شده دونالد ترامپ هنوز هیچ اظهارات علنی بر سر زبان نیاورده است.

گزارش رسانه‌های آمریکا حاکی است ترامپ روزهای اخیر را به بازی گلف، تماشای برنامه‌های تلویزیونی و انتشار پیام‌هایی در توئیتر درباره تخلف در انتخابات گذرانده است.

منابع خبری به رسانه‌ها گفته‌اند مشاوران ارشد ترامپ در محافل خصوصی اذعان کرده‌اند که به نظر آنها شکایت‌های ترامپ در چندین ایالت برای به چالش کشیدن آرا شانسی برای موفقیت ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس