تاکید هنیه بر گرفتن انتقام خون اسیر فلسطینی از اشغالگران قدس

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد خون اسیر فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، هرگز هدر نخواهد رفت.

به گزارش مشرق، اسماعیل هنیه در گفتگوی تلفنی با پدر شهید کمال ابو وعر تاکید کرد که خون فرزند آن ها هرگز هدر نخواهد رفت و بالاخره دامن اشغالگران را خواهد گرفت.

هنیه مسئولیت کامل پیامدهای شهادت این اسیر فلسطینی را متوجه دشمن صهیونیستی دانست و بار دیگر تاکید کرد که مسئله اسرای فلسطینی در راس اولویت های جنبش متبوعش قرار دارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت این اسیر فلسطینی را به خانواده او نیز تسلیت گفت و از مبارزات و عملیات های قهرمانانه او در راه دفاع از سرزمین فلسطین و حقوق و مقدسات آن به ویژه مبارزه در داخل زندان های رژیم صهیونیستی تجلیل کرد.

کمال ابو وعر اسیر فلسطینی که به سرطان خنجره مبتلا بود، عصر دوشنبه گذشته در زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.این اسیر فلسطینی از سال 2003 در بند اسارت بود و به 6 مرتبه حبس ابد و 50 سال زندان محکوم شده بود.

رژیم صهیونیستی به رغم درخواست‌های مکرر نهادهای حقوقی داخلی و بین‌المللی حاضر به آزادی او نشد تا اینکه در نهایت او در زندان به شهادت رسید.تا این لحظه شمار اسرای فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند، به 226 نفر افزایش یافت.

خبر دیگر اینکه پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داد نظامیان رژیم صهیونیستی امروز به راهپیمایی مسالمت آمیز شهروندان فلسطینی در شرق نابلس حمله ور شدند که در نتیجه آن شماری از شهروندان بر  اثر استنشاق گازهای اشک آور پرتاب شده از سوی صهیونیستها دچار حالت خفگی شدند. این راهپیمایی درمحکومیت تصمیم اشغالگران برای غصب اراضی روستای بیت جن برگزار شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس