حکایت معلم فداکار ارومیه ای - کراپ‌شده

پروین پورفرهادی معلم فداکار ارومیه ای است که با خودروی شخصی خود مسافت طولانی را تا روستای محل اقامت دانش آموزانش طی می‌کند تا به دانش آموزانی که امکان استفاده از گوشی را ندارند تدریس کند.

به گزارش مشرق،  با شیوع کرونا و برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی، تعدادی از دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی ندارند.

در این میان معلمانی هستند که با گذشت و فداکاری در روزهایی که ستاد کرونا مدارس را تعطیل اعلام کرده است، به روش های مختلف امر آموزش را برای این دانش آموزان تعطیل نکرده اند.

پروین پورفرهادی معلم، فداکار ارومیه ای است که در ایام کرونایی با  ماشین شخصی خود باحضور در درب منزل دانش آموزان نیازمند که به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند، نسبت به آموزش آنها اقدام می کند.

فرهادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به علاقه ای که به تدریس داشتم در سی و یکمین سال از خدمتم، داوطلبانه در مدارس روستایی معلمی میکنم.

وی با بیان اینکه در پایه ششم مدرسه روستای جهت لو ارومیه مشغول خدمت است، تصریح کرد: امسال ۱۹ دانش آموز داشتم که ۵ نفر از انها به شبکه شاد دسترسی ندارند و یا شاد در گوشی پدرشان نصب است که معمولا پدر خانواده شب ها به خانه می آید.

این معلم گفت: هر روز با یک دانش آموز از ساعت ۸ و ۳۰ صبح تا ۱۱ و ۳۰ پیش از ظهر درسها را کار میکنم.

پورفرهادی با بیان اینکه در صورت نیاز، ماسک برای این دانش آموزان توزیع می کند و با رعایت پروتکل های بهداشتی آاموزش دانش آموزان را ادامه می دهد، افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس مدارس تعطیل نشد، نباید امر آموزش در شرایط کرونا تعطیل شود.

وی هدف خود از این کار را انجام وظیفه عنوان کرد و اظهار داشت: در شرایطی که هشت سال دفاع مقدس رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل از جان گذشتند ما هم وظیفه داریم در سنگر آموزش مقاومت کنیم چرا که آینده کشور به دست دانش اموزان امروز ساخته می شود.

این معلم فداکار با اشاره به رشادت رزمندگان، تصریح کرد:  در ابتدای پیروزی انقلاب رزمندگان، پس از آن مدافعان حرم و در حال حاضر کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت جانانه در راه خدمت به وطن تلاش می کنند، پس ما هم وظیفه داریم سنگر علم و دانش را در هر شرایطی خالی نگذاریم.

پور فرهادی که با خودرو شخصی خود مسافت شهر ارومیه تا روستای جهت لو را طی می کند، اعلام کرد: در داخل خودرو به دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارند، تدریس می کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    4 13
    والا از این آدمهای فداکاری که تو تبریز و ارومیه و اردبیل پیدا میشه در تمام ایران موجوده ولی نمی دونم چرا به چشم ترکها کار اینها اینقدر بزرگ ووفداکارانه میاد ؟!!!
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      3 2
      حرفتون درست نیست. اون کسانی که مد نظر شما هستند در اقلیت هستند ، فقط فضای مجازی رو نبینید ، آذری های ما بسیار متدین هستند ، یعنی همیشه اینطور بوده اند. وکسی که متدین باشه به لجن زار متعفن ِ نژادپرستی سقوط نمیکنه.
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      2 0
      چند روز پیش عکس معلم بجنوردی را ندیدید که روی تخت بیمارستان هم دست از اموزش بچه نکشیده بود و براثر کرونا شهید شد ؟
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    2 0
    پروین ها همیشه فداکارن
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    0 0
    چرا نباید تبلت ایرانی تولید کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی انقدر ذلیل و بدبختیم که کره که تا بیست و پنج سال قبل کارگری میکرد از ما پیشی بگیره ما نتونیم نیاز داخلیمون رو تامین کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس