کد خبر 1142990
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
انصاری: مدیران پرسپولیس باز هم به من گفتند صبر کن/ از آخر آذر تمرینات خود را آغاز می‌کنم

مدافع مصدوم تیم فوتبال تنها در یک صورت می‌تواند در این تیم بماند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از اینکه این تیم به قطر سفر کند و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، در نامه‌ای به باشگاه اعلام کرد که محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه برای فصل پیش در تفکرات وی جایی ندارند و می‌توانند از تیم جدا شوند.

بر همین اساس، چند روز پیش ربیع‌خواه جدایی‌اش از پرسپولیس نهایی شد و با عقد قراردادی برای فصل پیش‌رو به تیم آلومینیوم اراک پیوست. از سوی دیگر، شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری هم از پرسپولیس جدا شدند و این باشگاه هنوز موفق نشده بازیکن جایگزینی برای آنها جذب کند. به همین خاطر این احتمال وجود دارد که برخلاف ربیع‌خواه، انصاری در پرسپولیس بماند.

با این حال، ماندن انصاری در پرسپولیس تنها بستگی به یک مسئله دارد که آن هم شرایط مصدومیت وی است. انصاری به دلیل پارگی رباط صلیبی که در فصل پیش برایش رخ داد، فعلا نمی‌تواند در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند و به همین خاطر او تنها در شرایطی می‌تواند در تیمش بماند که مصدومیتش زودتر بهبود یابد و بتواند در تمرینات گروهی حضور پیدا کند.

گفته می‌شود در صورتی که انصاری بتواند زودتر به تمرینات گروهی بازگردد و شرایط بازی پیدا کند، یحیی چندان هم بی‌میل به حفظ او نیست. انصاری قابلیت بازی در دو پست مدافع وسط و مدافع چپ را دارد و می‌تواند جای خالی نادری و خلیل‌زاده را پُر کند. در این وضعیت، تنها یک مورد باقی می‌ماند و آن هم مسائل مالی و توافق انصاری با مسئولان این باشگاه است که این مسئله هم دست یحیی و کادرش نیست.البته شنیده می‌شود برخی از افراد کنار تیم، خیلی موافق ادامه حضور انصاری در پرسپولیس نیستند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    32 1
    درود بر محمد انصاری
  • به اصطلاح اصلاح طلب IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    23 0
    یک بایکن با اخلاق شریف و بدون حاشیه و فنی تو پرسپولیس بود اون رو هم دارت فراری میدن . برای اینا امثال شجاع و نادری خوبند و لیاقتشون همینان .
  • داود IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    23 0
    درود و احترام تقدیم به پهلوون حاج محمد انصاری ورزشکار مکتبی و فنی،پرسپولیس باید به این ورزشکار با اخلاق افتخار کنه
    • حسین IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      13 1
      عجب زمانه ای شده با زیکن بدون حاشیه ،بااخلاق وبدون ادعا وعملکرد فنی خوب که واقعا وفاداری خودش رو به پرسپولیس طی این سالها نشان داده ،اینطور برخورد میشود،واقعا نمیفهمم.ظاهرا برخی بازیکنان که در اوج نیاز تیم جهت فینال باشگاههای آسیا تیم رو رها کردن وبه خاطر پول بیشتر به همه چیز پشت پا زدن با روحیات بعضی سازگارتر هست .
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    15 0
    اگه انصاری هم ۲۴ساعت تو اینیستا پیام تهدید میذاشت بدنشو خال کوبی میکرد تو تفکرات گل محمدی جا داشت درود بر انصاری
    • محمد IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      0 0
      من استقلالی هستم ولی بازیکن های با اخلاق و بی حاشیه که باج به کسی نمیدند و حلال و حروم میکنند مثل انصاری تو تیم های استقلال پرسپولیس جایی ندارند چون فوتبال ما دست دلال هست و با باج دادن بهشون بدترین بازیکن هم باشی بهترین قراردادها رو باهات میبندند مثل خیلی از بازیکن های که تو استقلال و پرسپولیس امدن حتی ۱ دقیقه هم بازی نکردن
  • سلام IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    6 0
    درود بر انصاری عزیز
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    3 0
    همون بازیکنی براشون خوبه که بدنشو در اینستاگرام نشون داد
  • طاها IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 2
    بله اقای انصاری وقتی تیم مردمی ودوستاره اس اس رو ول کردی وسراز تیم حکومتی در اوردی سزات همینه که بندازنت بیرون تا بفهمی همه چی پول نیست
    • علی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      0 1
      تیم مردمی!
  • علی RU ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 0
    هرچه‌که‌خار آید روزی به کار آید. محمد‌انصاری‌بازیکن‌‌خیلی‌خوبیه‌امید‌وارم‌بتونه‌عمل‌کرد‌خوبی‌داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس