کد خبر 1142637
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
ترور ناکام یک وزیر سومالی و کشته شدن سه محافظ او

منابع سومالیایی گزارش دادند که وزیر گردشگری این کشور از عملیات ترور جان به در برد و سه محافظ شخصی او در این عملیات کشته شدند.

به گزارش مشرق، منابع سومالیایی از ترور ناکام «عیدید سلیمان حاشی» وزیر گردشگری در شهر کسمایو واقع در اقلیم جوبالند، جنوب سومالی، خبر دادند.

طبق گزارش وبگاه «الصومال الجدید»، امروز پنجشنبه انفجاری مقابل منزل عیدید سلیمان حاشی در شهر کسمایو منفجر شد.

برخی شاهدان عینی گفتند که افراد مسلح نارنجکی را به سمت منزل وزیر پرتاب کرده و فرار کردند.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک بمب دست‌ساز که مقابل منزل وزیر کار گذاشته شده بوده، منفجر شد و در نتیجه آن سه تن از محافظان شخصی وزیر کشته شده و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

عیدید همچنین به خبرنگاران گفت: «من حالم خوب است و هیچ آسیبی به من نرسیده است اما سه سرباز از نیروهای امنیتی کشته و دو نفر نیز زخمی شدند».

طبق این گزارش، گروه تروریستی «الشباب» مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفته و مسئولان امنیتی اقلیم جوبالند نیز از آغاز تحقیقات برای اطلاع از جزئیات حمله خبر دادند.

دو روز پیش نیز «عبدی بالی حسین» معاون دوم رئیس پارلمان ایالت جوبالند از عملیات ترور مقابل منزلش در کسمایو جان سالم به در برد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ڪیان IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    2 0
    (طبق گزارش وبگاه «الصومال الجدید»، امروز پنجشنبه #انفجاری مقابل منزل عیدید سلیمان حاشی در شهر کسمایو #منفجر شد.) مشرق؟؟ انفجاری منفجر شد!؟ :)) آمان‌آمان. تصحیح بفرما♥

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس