کد خبر 1142599
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
گریزمان و مسی

پس از اظهارات مشاور سابق گریزمان در خصوص مسی، عموی این ستاره فرانسوی نیز علیه لئو صحبت کرد.

به گزارش مشرق، ۲ روز گذشته اظهارات اریک اولاتس، مشاور سابق گریزمان جنجالی علیه مسی به پا کرد. او رفتار لئو مسی با این بازیکن را نادرست خواند و به انتقاد شدید از ستاره آرژانتینی پرداخت.

او گفت: در بارسا همه چیز حول مسی می‌گشت و نظر مساعدی نسبت به آمدن آنتوان نداشت. رفتارش نیز با او رقت انگیز است و هیچ وقت در مصاحبه‌ای نگفته که با گریزمان مشکلی ندارم.

بیشتر بخوانید:

گریزمان از رکورد زیدان عبور کرد

این حرف‌ها و اخبار رسانه‌ها با واکنش گریزمان روبه‌رو شد و ستاره فرانسوی با انتشار عکسی از رابطه صمیمی خود با مسی پرده برداشت.

او عکس دو نفره خود با مسی را دوباره منتشر کرد و به همین دلیل عده ای اظهار داشتند که گریزمان این صحبت‌ها را قبول ندارد.

با اینکه گریزمان این واکنش را به ثبت رساند ولی دوباره عموی او در خصوص مسی صحبت کرد و از رفتار ستاره آرژانتینی انتقاد کرد.

به نقل از آ.اس مادرید، عموی گریزمان در این خصوص گفت: آنتوان می‌دانست که در ۶ ماه اول حضورش موفق نخواهد شد اما اتفاقی که تاکنون رخ داده را هیچکدام ما انتظار نداشتیم. فکر نمی‌کردم عدم درخشش او از یک سال نیز بیشتر شود.

وی ادامه داد: مسی به اندازه کافی با بارسا تمرین نکرد و احساس می‌کنم این جلسات به منظور جلب رضایت یک سری افراد خاص برگزار می‌شود. البته من با این مسئله مشکلی ندارم.

عموی گریزمان گفت: آنتوان نیازمند تلاش است، نیازمند سخت کار کردن و باید با تلاش به جایی که می خواهد برسد. او به جایی رفته که همه چیز زیرنظر مسی است.

او ادامه داد: مسی یک امپراطوری و تخت پادشاهی در بارسلونا به راه انداخته که آمدن گریزمان خیلی به مذاقش خوش نیامد. رفتار او باعث شد تا حس بدی برای آنتوان به وجود آید. من همیشه از گریزمان شنیده‌ام که هیچ مشکلی با مسی ندارد ولی این حرف‌ها همیشه گفته می‌شود. او در بارسلونا یک امپراطوری ساخته که یا با تو است یا علیه تو.

آنتوان گریزمان تابستان ۲۰۲۰ از اتلتیکومادرید راهی بارسلونا شد ولی نتوانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذارد.

ستاره فرانسوی در ۴۸ بازی ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس