به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از ایسنا، هوندا اعلام كرد كه اين دو خودرو را به زودي در بازار خودروي چين عرضه خواهد كرد.
هوندا قصد دارد عقب ماندگي خود را نسبت به خودروسازان ديگر در بزرگترين بازار خودروي جهان جبران كند. دو خودروي جديد مفهومي هوندا C و S نام داشته و قرار است ظرف چند سال آينده اين خودرو با همكاري گروه دانگ فنگ در چين فروخته شود.
هوندا براي توليد يك خودرو و يك موتور جديد در چين 560 ميليون دلار سرمايهگذاري ميكند.
شركت هوندا از دو خودروي مفهومي خود ويژه بازار چين رونمايي كرد.