کد خبر 1142278
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
محمد ایمانی

«زمانی که رئیس سازمان ‌CIA بودم، دروغ می‌گفتیم و تقلب و دزدی هم می‌کردیم. این کارها یادآور افتخارات تجربه آمریکایی است».

به گزارش مشرق، محمدایمانی فعال رسانه‌ای درباره دروغگویی مقامات آمریکایی در کانال تلگرامی خود نوشت: مقامات آمریکا، رکود دار دروغ، تقلب و دزدی در دنیا هستند. تا توانسته اند به ملت ها خیانت کرده و آنها را به جان هم انداخته اند.

اگر بقیه مقامات آمریکا ظاهر را حفظ می کردند، مایک پمپئو وزیر خارجه، اردیبهشت امسال در دانشگاه «ای‌ اند ام» تگزاس، با خونسردی گفت: «زمانی که رئیس سازمان ‌CIA بودم، دروغ می‌گفتیم و تقلب و دزدی هم می‌کردیم. این کارها یادآور افتخارات تجربه آمریکایی است».

اما حالا داستان فرق کرده و خیاط در کوزه افتاده است. حالا پمپئو می گوید در انتخابات تقلب شده و انتقال قدرت، فقط به ترامپ صورت خواهد گرفت و نه بایدن.

بله دست بالای دست بسیار است. پمپئو تا همین جند ماه قبل سرگرم دو قطبی سازی و آشوب افکنی در ونزوئلا بود و فکر می کرد براندازی دولت توسط مزدورانی مثل گوایدو قریب الوقوع است. او دو سال قبل هم نقشه تابستان داغ را برای ایران کشید.

قبلا گفته می شد در ایالات متحده کودتا نمی شود، چون آمریکا در آنجا سفارت ندارد! اما حالا خود آمریکایی ها به جان هم افتاده اند. ترامپ برای اعتراض بزرگ

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس