روحانی نمایه

رئیس جمهور گفت: رژیمی که خواب سقوط نظام ایران را می‌دید، به صورت حقیرانه‌ای ساقط شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با بیان اینکه "دولت رو به پایان آمریکا در همه این سیاستها با ما فاصله گرفت"، گفت: اساس سیاست ما تعامل سازنده  و یا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تعامل گسترده با جهان است و آنهایی که تخاصم را شروع کردند، خودشان باید کنار بگذارند و هر موقع آنها از سیاستهای خصمانه خود علیه ایران دست بردارند، شرایط متفاوت خواهد بود.

ببینید:

فیلم/ دلایل شکست ترامپ از زبان روحانی

رئیس جمهور اظهارداشت: آدمی را که دورانش رو به پایان است، از ابتدا تحریکش کردند و با تصورات کودکانه و توهم آمیز از برجام خارج شد و آقایی که جدید آماده گفته است می خواهم به برجام برگردم. این به عهده آنها است اگر به وظیفه عمل کردند می توانند راه جدیدی را انتخاب کنند.

دکتر روحانی در عین حال تاکید کرد که  ما برنامه های خودمان را به اراده آنها پیوند نمی زنیم، این برنامه ها به اصول ما پیوند خورده اند. حال اگر آنها  به سمت اصول ما حرکت کردند، راه باز است اما اگر نخواستند برنامه های ما  که بر مبنای تداوم روند حاکمیت کنونی تنظیم شده، ادامه می یابد.

رئیس جمهور اظهارداشت: مبنای برنامه های ما نیز تولید، افزایش صادرات، بازگشت ارز صادراتی به داخل کشور و وفور کالا در داخل است که تداوم می یابد.

تدبیر و مدیریت نظام اجازه نداد دشمنان از فضای جنگ اقتصادی به هدف خود برسند

وی با بیان اینکه جهان شاهد اتفاق قابل ملاحظه‌ای در هفته گذشته بود، اظهارداشت: سیاست‌های متکبرانه‌ای که با تحقیر برخی از ملت‌ها و حتی برخی از ملت‌های منطقه ما که به صراحت آنها را گاو شیرده لقب داده بود و سیاست‌هایی که انزجار همه ملت‌های جهان و حتی مردمِ خودِ آمریکا را برانگیخته بود، در یک انتخابات، با مخالفت قاطع مردم مواجه شد.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: رژیمی که خواب سقوط نظام ایران را می‌دید، خودش به صورت بسیار حقیرانه‌ای ساقط شد و امروز همه کشورها جز چند کشور کوچکی که همیشه جزو اذناب این رژیم بودند شرایط جدیدی را پیش روی خودشان مشاهده می‌کنند.

ما با آمریکا قطع رابطه نکرده ایم ، انها بودند که رابطه را قطع کرده و تخاصم با ایران را آغاز کردند، خودشان باید سیاست خود را تغییر دهند

رئیس جمهور با بیان اینکه در داخل کشورمان نیز در انتظارات جامعه و مردم شاهد تغییر و تحول هستیم، اظهار داشت: امروز انتظارات تورمی و رکودی به انتظارات گشایشی با امید به شرایط آینده تبدیل شده است. البته این امید بر مبنای این نیست که روابط کشورمان با آمریکا چگونه است چرا که اساس روابط ما با کشورهای همسایه و دوست می‌باشد منتها رژیمی که در آمریکا رو به پایان است به عنوان عامل مزاحم با کشورهای دیگر ایفای نقش می‌کرد و امروز احساس می‌شود که این عامل مزاحم در حال از بین رفتن می‌باشد و شرایط برای فعالیت کشورها بر مبنای مصالح و منافع خودشان آماده‌تر شده است.

دکتر روحانی با اشاره به روابط خوب کشورمان با کشورهای همسایه و دوست گفت: امروز احساس می‌شود که فضا برای روابط نزدیک‌تر و تعامل بهتر با همه کشورهای دوست آماده‌تر است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اشکال رژیم و دولت رو به پایان این بود که خیلی به سیاست بین‌الملل آشنا نبودند و تقریبا مجری دیکته‌های تندروهای داخلی و رژیم صهیونیستی بودند، اظهار داشت: با توجه کردن به نطق‌های این انسان در مجامع بین‌المللی نسبت به ایران، متوجه می‌شویم که همان جملات و تعبیرات و لغاتی را به کار می‌برد که رژیم صهیونیستی به کار می‌برد و همه مشکلات آن هم از اینجا نشأت گرفت که نتوانستند بر مبنای مصالح و منافع مردم آمریکا و حتی مصالح و منافع جهان تصمیم‌گیری کنند.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: علت اینکه در انتخابات از رقیب خود عقب افتادند به خاطر ناتوانی در موضوع ویروس کرونا و دست انداختن آن به جای مقابله با این ویروس بود و به همین خاطر مردم آمریکا را با مشکلات زیادی مواجه کردند و علت دیگر به هم ریختن مناسبات و روابط با جهان بود. آنان حتی روابط با دوستان اروپایی و چین را به هم زدند.

رئیس جمهور اضافه کرد: تحقیر آمریکا در سیاست خارجی یکی دیگر از عوامل عقب افتادن در انتخابات آمریکا بود. آمریکا هیچ‌گاه در تاریخ روابط بین‌الملل تا این حد در سازمان ملل و شورای امنیت مفتضح نشده بود. اینکه طرح‌هایی در سازمان ملل ارائه دهد و کسی به آن اعتنا نکند در تاریخ بی‌سابقه بوده است و مردم آمریکا به خاطر همین تحقیرها تصمیم به تغییر گرفتند.

دکتر روحانی احترام به حقوق ملت‌ها، عدم تجاوز و عدم مداخله در امور داخلی سایر کشورها، مقابله با تروریسم، پایان یکجانبه‌گرایی و پایبندی به معاهدات را مبنای اصلی سیاست‌ جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: این سیاست‌ها تغییر نمی‌کنند و هر دولتی هم در آمریکا روی کار بیاید باز هم همین سیاست‌های خود را دنبال خواهیم کرد لذا سیاستی که جمهوری اسلامی ایران دیروز داشت امروز و فردا هم خواهد داشت. به دولت آمریکا بستگی دارد که چه مقدار به این سیاست‌ها نزدیک شود و یا از آن فاصله بگیرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران، سیاست اکثر کشورهای مستقل و مهم جهان است، گفت: امروز همه کشورها با یکجانبه‌گرایی و تروریسم مخالف بوده و خواستار احترام در مناسبات و روابط بین‌المللی هستند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: فردی که دوره‌اش رو به پایان است برجام را بدترین توافق تاریخ می‌دانست و تحریکش کردند تا از آن خارج شود با این تصور کودکانه و توهم‌آمیز که در طول دو سه ماه می‌تواند ایران را سرنگون کند و آنهایی که جدیداً انتخاب شدند از ابتدا در تبلیغات خود اعلام کردند که می‌خواهند به برجام برگردند. ایران و ۱+۴ از ابتدا در برجام بودند و این بر عهده آنهاست که اگر به وظیفه خود عمل کنند می‌توانند راه جدید را انتخاب کنند.

دکتر روحانی گفت: در دولت دوازدهم بر اساس گزارش وزیر راه و شهرسازی ۲۵۰۰ واگن و لوکوموتیو به بخش حمل و نقل کشور اضافه شده و از طرفی در این هفت ماهه امسال علیرغم همه مشکلات جابه جایی کالا ۶درصد نسبت به هفت ماهه پارسال افزایش داشته که حجم آن حدود ۲۸۷میلیون تن بوده است. در این مدت ورود کالای اساسی و حمل آن ۱۱.۷درصد افزایش داشته و در این مدت ۶۰ میلیون تن کالای اساسی جابجا شده است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برخی از دوستان به شایعات و القائات نادرست در داخل کشور ادامه ندهند، گفت: بگذارید فضای بهتری که در ذهن مردم به وجود آمده باقی بماند و برخی‌ها موضوعات منافع ملی را به انتخابات کشور گره نزنند، تبلیغات و فضای انتخاباتی هیچ اشکالی ندارد اما باید توجه داشت که منافع ملی را نباید فدای انتخابات کرد.

امیدواریم ساکنان جدید کاخ سفید با پایبندی به تعهدات اشتباهات گذشته را جبران کرده و به مسیر درست بازگردند

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه دشمنان تحریم را به جنگ تروریستی تبدیل کردند و حتی تا مرز جنگ و از خط قرمز ما عبور کردند، گفت: آنان بزرگ‌ترین سردار کشورمان را ناجوانمردانه به شهادت رساندند و گروهی بودند که با فحاشی و بدنامی با مردم ایران صحبت کردند و امیدواریم مردم آمریکا شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند که شاهد آن باشیم که کاخ سفید بر مبنای منافع مردم آمریکا و بدون تحقیر ملت‌های دیگر و با پایبندی بر تعهدات خود به مسیر صحیح برگردند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هر کجا ببینیم شرایط برای لغو تحریم آماده است از آن استفاده خواهیم کرد، تصریح کرد: هدف ما لغو تحریم‌ها و تعامل سازنده با جهان است و هر جا و هر فرصتی برای این کار مهیا باشد اقدامات خود را انجام خواهیم داد و هیچ‌کس حق فرصت‌سوزی ندارد و از فرصت‌ها بر مبنای منافع و وحدت ملی استفاده خواهیم کرد.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: در طول هفت سال گذشته بر مبنای تعامل با دنیا پیش رفتیم و ثمره آن را در سالهای ۹۵ و ۹۶ به خوبی مشاهده کردیم که این دوره از لحاظ شاخص‌های اقتصادی جزو بهترین شرایط در ۴۰ سال گذشته بود. در تمام شاخص‌ها بر مبنایی که نظام جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده بود، با خواست رهبری پیش رفتیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در سه سال اخیر سیاست ما مقاومت و ایستادگی و گسترش صادرات و تولید بوده است، گفت: در این مدت علیرغم همه مشکلات تسلیم هیچ فشاری نشدیم و به رغم شرایط مالی متفاوتی که با گذشته داشتیم حدود ۱۰۰هزار میلیون تومان به خاطر کرونا در اختیار مردم قرار دادیم و از آبان ۹۸ تا امروز یک بسته حمایتی- معیشتی را به طور ماهیانه به مردم پرداخت می‌کنیم ضمن اینکه از اسفند پارسال تا امروز حقوق‌ها را افزایش دادیم و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین به انجام رسیده است و در عین حال توسعه کشور را هم دنبال کردیم.

دکتر روحانی گفت: در طول سال جاری ۵۷هزار میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی اختصاص دادیم پس مسیر ما بر مبنای استفاده از شرایط برای بهبود زندگی مردم و کاهش فشار معیشتی بوده است.

رئیس جمهور با اظهار امیدواری از اینکه شرایط بهتری برای آینده پیش رو باشد، گفت: از هر فرصتی که به نفع منافع ملی و رفع تحریم باشد حتما استفاده خواهیم کرد و اینها جزو مباحث حزبی و جناحی نیست البته در هر گامی که بخواهیم برداریم حتما به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه خواهیم کرد.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت در هفت سال گذشته در برخی از زمینه‌ها گام‌های بسیار مهم و بی‌نظیری را برداشته است، گفت: یکی از این گام‌ها در زمینه بانک‌ها و پایان دادن به فعالیت موسسات غیرمجاز بود. ضمن اینکه در ماههای آینده موضوع ادغام بانکهای نیروهای مسلح به پایان خواهد رسید و همه آنها در بانک سپه ادغام خواهد شد و این کار بسیار مهمی در نظام بانکی کشور است.

رئیس جمهور یکی دیگر از اقدامات زیرساختی دولت را گسترش خطوط راه آهن در سراسر کشور دانست و گفت: امروز استان‌های مختلفی به راه آهن سراسری متصل شده است و دولت اتصال راه آهن خلیج فارس به دریای خزر و راه آهن ایران به افغانستان و همچنین راه آهن چابهار به زاهدان را با جدیت پیگیری می‌کند.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه دولت با همه توان به دنبال متعادل کردن نرخ ارز و کاهش قیمت کالاهای اساسی است، گفت: از همه وزرای اقتصادی که در سه سال جنگ اقتصادی با همه توان به میدان آمده و اقدامات بسیار بزرگی را انجام دادند سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم با تلاش بیشتر شاهد فعالیت‌های گسترده‌تری در ماههای آینده داشته باشیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • FR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    32 10
    عجله نکن آقا حسن! اگر دادگاه به نفعش رای بده چی؟ مطمئن باش دادگاه به نفعش رای میده. اونوقت شما میمونی و مَش دونالد!
    • DE ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      26 1
      تازگیا چقدر حرف زدن بعضی رو اعصابه
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      7 0
      آیا این دلرباییه؟
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      21 1
      از گلابی های برجام میل کنید
    • SE ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      23 0
      صدام هم همینقدر از شکست جورج بوش پدر و آمدن بیل کلینتون خوشحال و جشن گرفت. در نتیجه یک میلیون کودک عراقی از گرسنگی تلف شدند. واقعا کدام عاقلی باور می کند بایدن که هموطن خود را با ناجوانمردانه ترین شکل تقلب حذف کرد با ایران از در انسانیت و صداقت در می آید؟
    • حسین IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      16 0
      نقش دولت روحانی در رلی نیاوردن ترامپ چند درصد است؟خخخ
  • US ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 21
    احسنت
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      24 1
      از طرف جو بایدن و تیمش
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      15 0
      به همه آنها که آمریکا را کدخدای خود می دانستند، بلبشوی هشت نه ماه گذشته، به ویژه یک ماه اخیر در دهات شان را، تسلیت می گوییم.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    30 2
    رژیم امپریالیستی آمریکار با آمدن و رفتن یک رئیس جمهور تغییر پیدا نکرده.است.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    22 9
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    39 4
    بعد از انتخابات امریکا و رفتن ترامپ ما منتظر انتخابات ایران و رفتن شما و دولتت و آمدن یک دولت جوان و انقلابی و دلسوز مردم و کشور هستیم
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    42 2
    ما یه انتظار بیشتر نداریم اونم رفتن تو و تفکر امثال توعه
  • NL ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    25 2
    عوض شد عزیزم به لطف تو هنوز ساقط نشده
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 29
    شیخ حسنو عشقه
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      19 1
      عشق کاسبان برجام و تحریم مردم ایران هست
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      20 0
      عشق واقعی عشق به خداست.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    20 1
    این طور صحبت کردن از ساقط شدن بسیار کوته بینانه است
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    24 1
    این حجم از دید اشتباه در یک آدم واقعا حیرت آوره.. مخصوصا که رئیس جمهور کشوری چون ایران باشه...
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      13 0
      عشق، پرده ای روی عقل ادم ،میکِشه دیگه !
  • ا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    26 0
    شما همیشه امیدوارید وهر شب خواب امید میبینید
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    50 1
    ساقط شد!!!!؟ تعجب از يك حقوق دان كه نميفهمد يك نظام با رفتن يك رييس جمهور ساقط نميشود !!!
  • Reza.kh IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    34 0
    به خاطر صبر واستقامت مردم شما نشسته ای پشت میز پیشانی این مردم را باید بوسه بزنید هر کشوری بااین فشارهای اقتصادی بود الان به هم ریخته بود
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    27 0
    فقط جاهل ها امیدشون به دشمنه
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    21 2
    خواب مذاکره با آمریکا را ببینی تا ماهستیم.!!!
    • متقیان IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      0 17
      دوره تون تموم شده یک دولت انقلابی سر کار خواهد آمد و توافق میکنیم!
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      4 0
      دوره شما تمام شده وهرگز توافق نمی‌کنیم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      21 0
      آرزوی توافق را به خواهید برد.!!!!!!
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 1
      احسنت
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 1
      دقیقا
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      2 0
      درود بر تو مذاکره بی مذاکره
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      2 0
      احسنت بر شما
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 0
      راه حل مقاومت است نه مذاکره وتوافق.!!!
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      6 0
      چقدر انسان باید خائن باشد به اسم انقلابی بودن دم از توافق ومذاکره بزند.؟؟!!
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    12 1
    شب دراز است
  • AT ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    ساقط نشده. حکومت ترامپ تموم شده‌ !
  • محمد IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    15 0
    جناب حقوقدان و دیپلمات بر چه اساس و پایه حقوقی و حقوقی و دیپلماسی تغییر دولت سقوط رژیم هست . یا هدف از تحریف جدید تحمیل برچاه چای جدیدی است
  • جواد IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    16 0
    ۷سال خورده ای صبر کردیم این چند ماه هم روش انشالله شما هم خواهید رفت و رو سیاهیش برای شما و اون سلبریتی های دوتابیعتی میمونه. اینده برای این و ملت روشنه تا خون پاک این شهیدان بزرگوار رو داریم هیچ ترسی نداریم و دولت انقلابی و جوان سال اینده انتخاب خواهد شد
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    15 0
    برگی از تاریخ=زمان اوبامای باهوش ومودبت ! بود که سیف خودت ،گفت:"" نفع ایران از برجام ،تقریبا هیچ بود"" ! حالا شادیت برای چیه؟!
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    13 0
    سلام؛ مردم کشور ایران به خیانت سیاست رژیم آمریکا(نه روسای جمهور) و غرب زده های کشور ، یقین دارند. ولی متاسفانه برخی سیاسیون کشور با توجه با اینکه چندین بار خیانت آمریکا را لمس کرده اند ولی یقین پیدا نکرده اند. اینها نیاز به اموزش دشمن شناسی دارند
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    8 0
    چرا اصرار به مذاکره با شیطان بزرگ داری.؟!
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    7 0
    باید بفکر پیشرفت داخلی بود بدون تکیه به کشورهای دیگر.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    11 0
    مرگ بر آمریکا. ما پیروزیم.
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    13 0
    بعضی‌ها چنان زندگی می‌کنند فکر می‌کنند تا ابد زنده اند.!
  • علیرضا IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    10 0
    رییس جمهور میگه ملتهای جهان شرایط جدیدی را پیش روی خود احساس میکنند!!! هدف از این دیو و دلبر نشان دادن ها چیست؟ نه اینکه تفاوت بین دو حزب نیست اما این تفاوت چقدر است؟ خدایا ملت و مسئولین را از شر نفس رها کن...
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    10 0
    باز ایشان تکرار می کند. امیدوار کشورهای دنیا 5+ 1 کشور نیست.
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    11 0
    مگه دکترای ایشون ...؟
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    9 0
    اطمینانت مطمئنه . حداقل چهار روزی صبوری کنن . جناب پرزیدنت
  • محمود IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    16 0
    متاسفانه آنچه گشایش یافت تورم است و آنچه رکود دارد خدمت به مردم است
  • DE ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    13 0
    پس از انتخابات آمریکا، حرکات تورمی و رکودی اصلاح طلبان و غربگداها در ایران تبدیل به انتظارات گشایشی شده است . بالاخره بایستی جوجون چند تا تحریم را لق کند که بدجوری کارنامهمون پر از خال . خالی بندیه حالا بعد از 1400 باز چند برابرش رو وضع کنه اگه رفقای ما رای نیاوردند.
  • DE ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    دولت الآن هفت سال است این مملکت را معطل گذاشته که یکی بره اون یکی بیاد
  • س.ب. IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    آیا رای نیاوردن یک رییس جمهور مثلا ترامپ جنایت‌کار و قاتل، یعنی ساقط شدن یک رژیم؟! با این حساب اگر آقای روحانی در سال ۹۶ رای نمی‌آورد یعنی رژیم ایران ساقط شده بود؟! چرا از درک عادی‌ترین مفاهیم سیاسی اجتماعی عاجزید؟
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    امریکا بیجا می کند هر وقت دلش خواسته هر قرار دادی را بهم بزند. امریکا بیجا می کند که هر وقت خواست به هر کشوری حمله کند یا تحریم نماید و جاسوسی کند و0000 بعد بگوید بیا به نوکری می پذیرم . مدیران کشور هم بیجا می کنند که به ساز امریکا به هر صورتی برقصند. از این همه شهید و این همه تنگنای اقتصادی خجالت بکشید
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    دولت چرا بجای گردن کج کردن در برابر امریکا با رفع قوانین ضد تولیداجازه کار وکسب به مردم نمی دهد؟ ایا دوست دارد توهم یکی دیگر از گاو های شیر ده امریکا باشد؟
  • علی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 1
    انشاالله که ترامپ بر میگرده و اصلاح طلب را میبافه به هم من نذر کردم اگر برگرده هزارتا ماسک دم در مسجد محل بگذارم دعا کنید
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      1 0
      نذر درست حسابی داشته باش. نذر برگشت شیطان هم شد نذر؟!
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    میوه های برجام هویج -گوجه -بادنجام- تحریمها برداشته میشود بعد از ظهور امام رمان حضرت مهدی علیه سلام ملت ایران صبر ایوب دارد
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 2
    بایدن هر چقدرم بد باشه از ترامپ بهتره لااقل سیاست بلده نه دیوانگی
  • پوریا IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    من که منتظر تمام شدن دولت هستم دست به هر اقدامی میزنه (چه مذاکرات ، چه اخبار خوش و....) بدن ادم به لرزه میوفتته
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    نظام سلطه جوی وطاغوتی آمریکا با آمد ورفت افراد تغییر نمیکند چه ترامپ باشد یا بایدن لابی صهیونیست
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    کی گفته ما با آمریکا قطع رابطه نکردیم.؟! توچه فکری هستی؟ آخر حرفت رو بزن.!!!
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    چرا انقدر چشم به کاخ سفیده؟؟؟
  • ر.ش IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    سلام قال دولت مردان : به طور یهویی همه چی ارزان میشه همشم مقصر ترامپ و دولت مردان اصلا دخیل نبودن و الان ایران محله گل و بلبل میشه اونم بخاطر حضور بایدن . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باز آب و نان به بایدن چسبید و بارشم گلابی . خدای رحم فرما
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    این چه داستانیه که باید وحتما با آمریکا شیطان بزرگ ارتباط داشته باشه؟؟؟!!
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    دولت تالحظه آخرکارباید کند
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    فقط خدا نجاتمون بده...
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 0
      خودمان هم باید با انتخاب اصلح همت کنیم.!
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    آمریکا به زودی از هم خواهد پاشید
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 0
      زودتر از آنکه فکرش را بکند.!!!!!!!!!!!!!
  • از شهرستان سراب IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    اینکه نمیشه چشم ما هر چهار سال به انتخابات کشوری دیگه باشه تا بدونیم چی انبار و احتکار کنیم تا سود ببریم و آینده خودمونو به اون شخص گره بزنیم
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    قصه بایدن وترامپ قصه بد وبدتر حالا کدام بد وکدام بدتر معلوم نیست ولی درهرصورت هردوبدهستند.!
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    برخی فقط فکر می کنند که چی بگند تا روی اعصاب مردم باشند.
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    یکی اینارو بخود این بگه
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    همش فیلمه مردمو علاف کردن
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    انسان چقدر می تواند حقیر باشد.
  • سربدار IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 0
    امام حمینی(ره)1358/8/7: ما خودمان می خواهیم خودمان را اداره کنیم کشور باید تصویه شود از این مغزهای پوسیده ای که عاشق آمریکاهستند و عاشق غرب هستند،باید تصفیه بشود از این موجودات
  • علی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    جناب آقای روحانی همان اندازه که غربی ها سر شما کلاه گذاشتن شما سرمردم فقیر کلاه گذاشتید شما تاآخر عمر مدیون امثال منه باز نشسته هستی هم یارانه را قطع کردی وهم چندل غاز پس انداز داشتیم با تحریک شما وارد بورس شدیم واونهم ازدستمون رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس