کد خبر 1141997
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
قتل کارمند دیوان عدالت اداری در جوادآباد ورامین

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین گفت: عصر امروز یک کارمند دیوان عدالت اداری در یکی از مناطق روستایی بخش جوادآباد ورامین به قتل رسید.

به گزارش مشرق، علیرضا شمس گفت: عصر امروز این فرد در باغ شخصی خود در یکی از روستاهای بخش جوادآباد ورامین توسط فردی ناشناس به قتل رسید که عوامل انتظامی و قضایی به سرعت نسبت به رسیدگی به ابعاد این جنایت اقدام کردند.

وی با اشاره به درج برخی از اخبار مبنی بر این که مقتول قاضی دیوان عدالت اداری است اظهار کرد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده، این فرد از کارمندان دیوان عدالت اداری بوده و قاضی نیست.

دادستان ورامین گفت: این جنایت احتمالا به دلیل خصومت شخصی به وقوع پیوسته ولی تا زمان دستگیری قاتل نمی‌توان اظهار نظر دقیقی نسبت به این موضوع ارائه کرد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رقیه الیکاهی IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 3
    مگه دنیا انقدر بی سرصاحبه کسی تو رو بکشه ، بیا از کارمندهای ورامین بگیر همه جور پشتت هستند انشالله ریشه هات همه شکر خدا مثل خودت سالم درست حسابی اند ماهمه ورامینی هستیم همه پشت هم هستیم
    • محمد IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      10 1
      خانم الیکاهی لطفا ترجمه این متن را به فارسی ساده بنویس تا متوجه بشیم
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 2
    فقط همین!؟قتل بوسیله چه ابزار وشیوه ای انجام شد!؟چه کسی اطلاع داده که قتلی صورت گرفته!؟شخص واشخاصی که اطلاع داده اندومتوجه شده اند،چگونه مطلع شده ان!؟این لشخاص مطلع چه کس وکسانی بوده اند!؟مقتول دردم کشته یا رربین راه ویا دربیمارستان!؟خانواده،فک وفامیل مقتول چه میگویند!؟ودهها سوال دیگه!؟آخه این چه شیوه لطلاع رسانیه!؟استاد دانشگاه پیام نور درفسا به ضرب گلوله درورودی شهر کشته شده ودیگر هیچ اطلاع دیگری نداریم!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 1
    خدا رحمتش کنه کارکنان دیوان عدالت واقا مظلوم دوستند خدا صبر به خانواده اش عطا بفرماید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس