جعل لوگوی رسانه‌ها شیوه جدید ضدانقلاب در فضای مجازی/ این بار شایعه علیه قائم مقام حوزه علمیه - کراپ‌شده

رسانه‌ها و کاربران ضدانقلاب به تازگی با جعل لوگوی رسانه‌های رسمی، شایعاتی را علیه برخی مسئولان و یا چهره‌های ارزشی کشور منتشر می‌کنند.

به گزارش مشرق، یکی از روش‌های به کارگرفته شده توسط ضدانقلاب، جعل جملات شاذ و دور از ذهن به برخی شخصیت‌های کشور با لوگوی رسانه‌های کشور است.

به تازگی نیز کاربران معاند به نقل از حجت‌الاسلام حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه نوشتند: احتمال اینکه رهبری از نیروی ماوراء‌الطبیعه خود برای انتقام خون سردار سلیمانی استفاده کرده و ترامپ را کنار کشید زیاد است!

این درحالی است که خبرگزاری حوزه علمیه رسما اعلام کرد که خبر مزبور جعلی است و چنین محتوایی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی بیان نشده و مطلقا در هیچ‌یک از درگاه‌های حوزه نیوز منتشر نشده است.

پیش از این نیز رسانه‌های ضدانقلاب با سوءاستفاده از لوگوی خبرگزاری حوزه به نقل از آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه نوشته بودند:‌ اولین سبد حمایت معیشتی قرنطینه طلاب به میزان یک میلیون تومان به ازاء هر یک از اعضای خانواده به حساب سرپرست خانوار واریز شد! که آن نیز  صحت نداشت.

پیشتر نیز  تصویری از آیت‌الله مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با لوگوی خبرگزاری تسنیم مبنی بر این که: «مردم می‌خواهند برای ماندگاری اسلام و تشیع اگر تختی در بیمارستان خالی بود یک روحانی بر آن تخت بستری گردد تا یک فرد عادی» منتشر شده بود. که هم خبرگزاری تسنیم و هم آیت‌الله شبستری این اظهارنظر را تکذیب کرده بودند.

البته از این دست شایعات این روزها زیاد در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بار دیگر ضرورت توجه به سواد رسانه، بهره‌گیری از منابع خبری دسته اول و عدم اعتماد به هر عکس و متن منتشر شده در فضای مجازی را گوشزد می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • سعید IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    2 5
    بازی با شعارها و واقع نمایی آن از خصوصیات جریان نفوذی ،موذی است مانند خدایا به ما بجای شعار دادن شعور عنایت کن ،این جمله کثیف از فرد نجسی هست که تا کنون مناسب مهم را اشغال کرده،فرد منحوس زمانی این نجاست را از دهان خود خارج کرده که موجی از ارادهٔ توأم با شعور را برای مدتی سرکوب و درمانده کرد.
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    15 6
    به تازگی؟؟؟ دوسالی میشه که دارن اینکار رو میکنند
    • قریشی IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      12 5
      تا گوش شنوای افراد ساده لوح نباشد اینها مجال حیات نخواهند داشت
    • سید IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      4 2
      علی شریعتی: شایعه را دشمن می سازد، منافق پخش می کند و احمق باور!
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      2 6
      با عرض معذرت تا گوش دراز افراد ساده لوح نباشد
  • دیدگا IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    2 2
    این جماعت که ازشون انتظاری نیست چون دارن طبق ذات خبیث و شیطانی که دارن کارشون رو انجام میدن! باید اونقدر سواد رسانه های و شعور سیاسی مردم بالا بره که طعمه این اراجیف نشن!
  • LB ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    3 2
    از حقارت و جهالت به دریوزگی افتاده اند. آنقدر نفهم هستند که نمی فهمند دروغ، آنها را به سوی شکست بیشتر و نزدیک شدن به سطل زباله پیش می برد
  • افتخار AU ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    2 5
    هر وقت دوستان ساده لوح چنین جعلیات را برایم میفرستند به آنها همیشه یک جواب می دهم «این جعل است چون اگر جعل نبود بی بی سی فارسی که کانون ضد نقلاب و معاندین اسلام است آن را در سایت خود با تحلیل یکی از مزدوران خود نشر می داد»۰.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    4 2
    منافقین کثیف
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    3 3
    خدا لعنت کنه هر چی روغگوی کذابه!!!!
  • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    1 0
    منافقین مریض نا عزیز خدایی قبل از اینکه بیاین شعر تلاوت کنید برید حرف های این روحانیون رو گوش بدید ببینید ملت ازشون حرف این ریختی میزند یا ن بعد بیاید چرت بگید آخه رجویست ها اون چرت و پرت پروندن و خود پرستی که کار رفیق رفقا و ارباب های خودتونه برای بار هزارم آنقدر صفات مزخرف خودتون رو به نظام و رهبر نچسبونید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس