قیمت مصوب گوشت مرغ گرم برای مصرف کننده 20 هزار 400 تومان

معاون دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت گوشت مرغ گرم برای مصرف کننده ۲۰ هزار ۴۰۰ تومان تعیین شده و در صورت گرانفروشی با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش مشرق به نقل از  شاتا، سعید صارمی افزود: تعیین قیمت با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و انجمنهای تخصصی مرتبط با این حوزه، در ستاد تنظیم بازار کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: تمامی عرضه کنندگان این کالا باید قیمت مصوب تنظیم بازار را رعایت نمایند و در غیر این صورت ضمن تشکیل پرونده تخلف صنفی موارد به مراجع رسیدگی‌کننده همچون تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

صارمی اعلام کرد: در همین راستا دستورالعمل رعایت قیمت و طرح برخورد با متخلفان و گرانفروشی این کالا از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تهیه و به سازمان های صمت استان ها ابلاغ شده است.

معاون دفتر برنامه‌ریزی تامین توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در خصوص تخصیص و تامین ارز مورد نیاز برای واردات نهاده های دامی در این بخش دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت و امیدواریم روند تولید و تنظیم قیمت این کالا در بازار شکل منطقی بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس