کد خبر 1141266
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
توضیح گواردیولا درباره گفت‌و‌گویش با کلوپ در پایان بازی منچسترسیتی - لیورپول

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره صحبتی که با همتای آلمانی خود در لیورپول پس از مصاف دو تیم داشت توضیح داد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و لیورپول شب گذشته (یکشنبه) در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت. پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در حالی که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به سمت یورگن کلوپ رفت تا با او دست بدهد و به رختکن برود، سرمربی آلمانی لیورپول او را نگه داشت و ثانیه‌هایی با وی صحبت کرد. تصور می‌شد که موضوع صحبت این دو نفر درباره برخی از تصمیمات داور نظیر پنالتی که به سود دو تیم اعلام کرد باشد، اما گواردیولا فاش کرد که او و همتای آلمانی‌اش درباره لزوم استفاده از پنج بازیکن تعویضی در لیگ برتر صحبت کردند، قانونی که برخلاف سایر لیگ‌های قاره سبز در لیگ برتر تصویب نشد.

بیشتر بخوانید:

تساوی بزرگان لیگ جزیره +عکس

گواردیولا در این باره به شبکه BBC گفت: ما درباره استفاده از پنج بازیکن تعویضی صحبت کردیم. اگر مردم می‌خواهند به ما میکروفن بدهند تا در این باره صحبت کنیم، آماده‌ایم نظرمان را بگوییم. در این بازی یک بازیکن انگلیسی، دفاع راست تیم ملی انگلیس، مصدوم شد (اشاره به ترنت الکساندر آرنولد). او اما تنها مورد نیست و کلی بازیکن دیگر مصدوم شده‌اند. در سراسر دنیا تیم‌ها مجاز به استفاده از پنج بازیکن تعویضی هستند و همین هم کلید موفقیت‌شان است، اما اینجا همه چیز کاملاً برعکس است. ما بارها درباره این موضوع حرف زده‌ایم. اینجا ما فکر می‌کنیم که از همه خاص‌تر هستیم (کنایه از مخالفت با پنج تعویض) و از بازیکنان‌مان محافظت نمی‌کنیم و خب به همین دلیل هم این یک فاجعه است. تقویم این فصل یک سال پیش تنظیم شده است و من امیدوارم که بازیکنان مصدوم برگردند، وگرنه ادامه این روند کار را سخت خواهد کرد.

گواردیولا درباره بازی هم گفت: ما در دقایق ابتدایی بازی مشکل داشتیم، چون حریف در خط حمله‌اش چهار بازیکن داشت. سادیو مانه و صلاح بین خطوط بازی می‌کردند و بعد از آنکه ما تغییراتی در بازی‌مان به وجود آوردیم کنترل‌مان بر توپ و میدان بیشتر شد. شیوه بازی حریف و واکنشی که ما به آن نشان دادیم، باورنکردنی بود. من واقعاً به بازیکنانم افتخار می‌کنم. تفاوت میان دو تیم این بود که آنها یک پنالتی را به گل تبدیل کردند و ما آن را از دست دادیم. دفاع کردن مقابل لیورپول کار آسانی نیست. معمولاً آنها با سه مهاجم بازی می‌کنند، اما این بار چهار بازیکن داشتند و بازیکنان پشت سرشان هم کلی می‌دویدند. بنابراین ما نمی‌توانستیم دست روی دست بگذاریم و کاری نکنیم. بعد از تغییری که در بازی‌مان اعمال کردیم شهامت‌مان برای ماندن در فاز حمله بیشتر شد و گل زیبایی هم زدیم، اما متأسفانه یک پنالتی را از دست دادیم و مقابل تیمی مثل لیورپول اگر پنالتی از دست بدهی، کارتان سخت‌تر می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس