کد خبر 1141258
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
علیپور: به بازیکن جوان تراکتور مشاوره غیر اخلاقی داده اند/ تغییر در قرارداد مظاهری از 2 طریق به اطلاعش رسید

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: به بازیکن جوانی مثل رضا شکاری مشاوره های غیراخلاقی داده و او را تحریک کرده اند.

به گزارش مشرق، محمد علیپور درباره ادعای رشید مظاهری و رضا شکاری مبنی بر جعل در قراردادشان با باشگاه تراکتور اظهار داشت: تایید یا تکذیب این موضوع باید در کمیته تعیین وضعیت که مرجع قانونی و مورد احترام ما است انجام شود اما طبق آنچه در قرارداد شکاری دیدم، متوجه شدم چیزی وجود ندارد که نشان دهنده این مطلب و موید این موضوع باشد، وجود ندارد.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان جوانی که می توانند آینده دار هم باشند مورد مشاوره های غیراخلاقی قرار می گیرند و به آنها می گویند اگر قراردادت را با باشگاه فسخ کنید، شرایط خوبی برای آینده تان ایجاد می شود. این موضوع محرکی می شود تا بازیکن چنین اقدامی انجام بدهد و این ادعا را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

لژیونری که نه به تراکتور رفت و نه برای ماشین‌ بازی کرد

مدیرعامل باشگاه تراکتور تصریح کرد: این بازیکنان شکایتی داشتند و ما هم توضیحات خود را در اختیار کمیته وضعیت قرار می دهیم. مسئولان این کمیته افراد با انصاف و باسوادی هستند و مشخص می کنند فسخ قرارداد آنها به چه شکلی بوده و سپس رای نهایی را صادر می کنند.

علیپور درباره اینکه طبق رای کمیته انضباطی قرارداد رشید مظاهری با تراکتور تغییراتی داشته است، توضیح داد: هر قراردادی ممکن است تغییرات و قلم خوردگی هایی داشته باشد که نمی تواند دلیل بر دست بردن و جعل در قرارداد باشد. با توجه به اینکه زمان امضای قرارداد با مظاهری در باشگاه تراکتور نبودم، خیلی نمی توانم نظر روشن و مبینی بدهم.

وی ادامه داد: با این وجود آنچه در باشگاه مطرح است مظاهری در جریان این تغییرات بوده و این موضوع را طریق تلگرام یا واتس آپ برای وی فرستاده اند و شاهد هم وجود دارد اما در نهایت کمیته وضعیت می تواند با احضار و بررسی توضیحات طرفین، نظر نهایی اش را اعلام کند. با این وجود باز هم می گویم هر تغییری در قرارداد به معنی جعل نیست و امکان دارد طبق توافق شفاهی طرفین و متاثر از برخی عومل انجام شده باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درگفت و گو با شبکه خبر اضافه کرد: با این حال امکان دارد یکی از طرفین قرارداد به این تغییرات اعتراض داشته باشد که من چندان به آن ورود نمی کنم و دوستان مسئول در کمیته وضعیت که افراد منصف و عادلی هستند، قطعا به این موضوع رسیدگی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس