کد خبر 1141194
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
طارمی خودش از حضور در تیم ملی فوتبال ایران انصراف داد!

یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی خودش خواهان انصراف از حضور در تیم ملی فوتبال ایران و بازی تدارکاتی با بوسنی شده است.

به گزارش مشرق، لیست تیم ملی فوتبال ایران در حالی دو روز پیش اعلام شد که اسامی بازیکنانی چون سردار آزمون و مهدی طارمی در این لیست قرار داده نشده بود. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران بدون ذکر دلیل اصلی در مصاحبه‌ای تاکید کرد که امکان دعوت این بازیکنان فراهم نبوده است.

روز گذشته خواستار شفاف سازی فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درباره دلیل اصلی عدم دعوت از مهدی طارمی و دیگر نفراتی شدیم که انتظار می‌رفت در تیم ملی حضور داشته باشند.

در این گزارش آمده بود که احتمالاً دوره «ناز» کردن بازیکنان برای تیم ملی و در اولویت قرار دادن تیم باشگاهی خودشان آغاز شده است؛ درست بر خلاف اعلام برخی از رسانه‌های دیگر مبنی بر اینکه طارمی و دیگر نفرات به دلیل نیمکت نشینی به تیم ملی دعوت نشدند.

بیشتر بخوانید:

هشدار اسکوچیچ به ملی‌پوشان نیمکت‌نشین

این در حالی است که روزنامه «ابولا» پرتغال در خبری تایید کرد طارمی خودش از حضور در تیم ملی ایران انصراف داده و با درخواست خودش در اردوی ایران و بازی دوستانه مقابل تیم ملی بوسنی غایب خواهد بود.

این روزنامه نوشت: «خبر خوب برای سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو). بعد از مارگا و ناکاجیما که در تیم ملی کشورهای خود حضور نخواهند داشت، مهدی طارمی هم در پرتغال می‌ماند. این مهاجم خودش را از بازی دوستانه با بوسنی در تاریخ دوازدهم نوامبر در شهر سارایوو معاف کرد»!

در ادامه این خبر با اشاره به موافقت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی با درخواست طارمی آمده است: «من دلایلی که از سوی فوتبالیست (طارمی) ارائه شد را می‌فهمم و درک می‌کنم.»

ابولا همچنین اشاره کرده است آخرین باری که طارمی به تیم ملی ایران دعوت شد، نتوانست جایگاه خودش را در بازی‌های پورتو به دست بیاورد.

مهدی طارمی شب گذشته در هفته هفتم لیگ فوتبال پرتغال در دیدار پورتو مقابل پورتیموننز از دقیقه ۳۱ به میدان آمد و در دقیقه ۴۶ توانست اولین گل خود را در تیم پورتو به ثمر برساند. این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود پورتو تمام شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    2 0
    وقتی گول زدن داور برا گرفتن پنالتی رو بنام هنر خدادادی معرفی میکردین و تعریف و تمجیدهای آنچنانی بجای تقبیح عمل زشت، بعله حالا هم باید ناز کند، چرا ناز نکننن وقتی پشتیبان رسانه ای مثل شماها دارند. جرأت داری منتشرش کن مشرق!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس