باغ موزه دفاع مقدس مشهدمقدس چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟

گروه استان‌ها- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مورد زمان بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس مشهد توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم در حوزه دفاع مقدس استان تامین اعتبار برای مجموعه فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس واقع در مشهد است که این مهم در حال پیگیری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: تامین عملیاتی بودجه باغ موزه دفاع مقدس استان از طریق رایزنی بین دستگاهی با شهرداری و شورای شهر مشهد دنبال می‌شود و قسمتی از کار نیز جلو رفته است.

یوسفعلی‌زاده افزود: براساس برآوردها اگر این تامین بودجه انجام شود امیدواریم بتوانیم در دو سال آینده این باغ موزه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: براساس آمارها ۱۷ استان کشور دارای ساختمان فرهنگی و موزه دفاع مقدس هستند و باغ موزه نیز در ۱۴ استان کشور فعال است و استقبال خوبی نیز از سوی شهروندان از آنها صورت می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار داشت:  بر اساس روند پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی  در صورت تأمین بودجه احداث مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس مشهد تا سال ۱۴۰۰ به پایان نخواهد رسید و زمان بیشتری برای این پروژه لازم است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس