علیپور: اگر پرسپولیس عامل فسخ قرارداد شکاری باشد، شکایت می کنیم/از حق تراکتور کوتاه نمی آییم

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: اگر احساس کنیم باشگاهی ایرانی مانند پرسپولیس باعث و بانی فسخ قرارداد شکاری بوده، از این باشگاه شکایت می کنیم.

به گزارش مشرق، محمد علیپور درباره فسخ قرارداد رضا شکاری با باشگاه تراکتور اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد به اسم وکیل زیر پای این جوان ها می نشینند و به آنها می گویند اگر قراردادت را فسخ کنی مستقیم به تیم هایی مثل بایرن مونیخ می بریمت. بدون اینکه نیازی به حضور در فرودگاه فرانکفورت یا مونیخ داشته باشی.

وی افزود: بازیکن جوان هم احساسی شده و با فریب این حرف ها را خوردن، یک فصل فوتبالی اش را از دست می دهد. صحبت من شوخی بود اما متاسفانه این شرایطی است که برخی افراد به عنوان مشاور یا وکیل برای فوتبالیست های ما ایجاد می کنند. با این وجود خوشحال می شویم اگر شکاری بتواند در آینده راهی تیم خوبی شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره اقدام های حقوقی باشگاه تراکتور توضیح داد: روز گذشته کمیته وضعیت فسخ قرارداد شکاری را به ما منعکس کرد و از مسئولان حقوقی باشگاه خواستم به شدت و دقت پیگیر این موضوع باشند. بعید می دانم شکاری هم به هدفش برسد زیرا دلیلی برای فسخ یک طرفه قراردادش ندارد.

علیپور اضافه کرد: مدتی قبل از شکاری خواستم به باشگاه بیاید تا برای اصلاح رقم قراردادش صحبت کنیم اما تعجب می کنم چگونه ناگهانی این تصمیم را گرفت. به جز یکی دو بازیکن که آپشن های قراردادشان باقی مانده سایر بازیکنان تراکتور مانند شکاری تمام مطالبات خود را تا پایان فصل قبل از باشگاه دریافت کرده اند هرچند برای این فصل تاکنون پولی نگرفته اند. با هیچ بازیکنی حساب باز نداریم.

وی درباره اینکه شنیده می شود شکاری مدنظر یکی دو تیم لیگ برتری مانند پرسپولیس هم قرار گرفته است، توضیح داد: شکاری بدون دلیل این اتفاق را رقم زده و حتما حضورش در پرسپولیس از طرف ما هم با حاشیه همراه می شود. امیدوارم این اتفاق نیفتد و من به آنچه که شکاری و وکیلش انتظار دارند خوش بین نیستم. بعید می دانم شرایط به شکلی بوده که وی بتواند به راحتی قراردادش را فسخ کرده و از تراکتور جدا شود. 

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: امیدوارم باشگاه های ایرانی به ویژه پرسپولیس باعث و بانی این حرکت ناشایست شکاری نباشند. دنبال آژان کشی و شکایت نیستم اما اگر احساس کنیم یک باشگاه ایرانی زیرپای شکاری نشسته است قطعا از این باشگاه شکایت می کنیم و در این یک مورد پیگیری ویژه ای انجام می دهیم.

علیپور عنوان کرد: شکاری دو بار با مدیربرنامه هایش که ساکن اسپانیا است و همچنین پدر خود برای گرفتن رضایت نامه به باشگاه آمد. طبق صحبتی که با این مدیربرنامه که فرد فهیم و با شعوری هم است و همچنین پدر رضا داشتم به این نتیجه رسیدیم که با توجه به آسیایی بودن تراکتور امسال در این تیم فوتبال خود را ادامه بدهد و اگر بعدها پیشنهادی داشت برای مذاکره و جدا شدن با هم صحبت کنیم.

وی افزود: همه چیز تمام و جدایی شکاری از تراکتور منتفی شده بود. معلوم می شود چه باشگاهی این بازیکن را وسوسه کرده اما قول داده بودم درباره رقم قراردادش باز نگری کنیم. وقتی شنیدم وکیل شکاری قراردادش را فسخ کرده به رضا گفتم آینده فوتبالت مهم نیست؟ حتی به من گفت فسخ قرارداد خود را پس می گیرم اما تاکنون این کار را انجام نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    24 8
    مظاهری رو هم به پرسپولیس نسبت دادین که سر از اون تیم متمول دراورد
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    6 14
    پرسپولیس واستقلال اجازه نمیدهند بازیکنان شهرستانی تعهداتشون رو انجام بدهند واین یعنی بی اخلاقی
  • بایدن IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    3 1
    پولشو بدید تا فسخ نکند
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      0 0
      دوست عزیز آقای علیپور فرمودند که تمام وکمال پول خودشو تحویل گرفته
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      0 0
      پول شو دادن این عقده ای هس مگه اتا زنوزی میزاره پول بازیکنا بمونه چی میگی اصلا
  • ارتش سرخ IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    4 1
    این بابا بازیکن پرسپولیس بود که یه تیم بادوز وکلک وحقه وپولهای باد آورده دزدیدنش یه بررسی بکن اقای علیزاده چطوری اومد تو تراکتور
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      0 0
      پول خودشه اختیارشو دارع
  • مسیحا IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 1
    متاسفانه تراکتور جز حواشی و تجمیع افراد تجزیه طلب زیر پوشش هوادار فوتبال و دادن شعارهای نژادی و وطن فروشانه مثل خلیج ال..... منبع درآمد مالک نامشخص .... چیزی برای این فوتبال نداشته .... هوادارانی که حمله میکنن به بازیکن تیم میزنن زیر گوش طرف ... بازیکن میخواد ترانسفر بشه سنگ میندازن جلو پاش باشگاهه یا شکنجه گاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس