کتاب شهد فروش - کراپ‌شده

کتاب «شهدفروش» برگی از زندگی و زمانه اولیاء خداست. زندگی سرشار از خلوص و تقوا در عین سادگی. او کمی هم درس طلبگی خوانده بود و عاشق مرام مرحوم میرزا جواد آقا تهرانی.

به گزارش مشرق، کتاب شهدفروش از انتشارات ستاره‌ها به چاپ سوم رسید.

این کتاب روایتی است از سعدالله شهدفروش، معروف به جلال صلواتی که تمام کارهایش را با صلوات پیش می‌برد و به تمام همرزمانش نیز آموخته بود همه خواسته‌های دنیوی و اخروی‌اش را با صلوات بر محمد و آل محمد به‌دست آورند.

اگر جلال صلواتی زنده بود... 

تخریب‌چی شهید سعدالله شهدفروش، معروف به جلال صلواتی در عصر خمینی زندگی کرده بود. از دوران حیاتش آدم‌هایی زنده‌اند که معروف‌ترین‌شان حاج ماشاءالله آخوندی است. فرمانده او یعنی فرمانده تخریب خراسان. کتاب «شهدفروش» برگی از زندگی و زمانه اولیاء خداست. زندگی سرشار از خلوص و تقوا در عین سادگی. او کمی هم درس طلبگی خوانده بود و عاشق مرام مرحوم میرزا جواد آقا تهرانی. هم‌رزمان او زنده‌اند پس نکته‌ای که می‌گوییم اغراق بعد موت و غلو بعد شهادت نیست: همه مسائلش و مسائلی که به او ارجاع میشد با «صلوات» حل می‌کرد. ما جرأت آن را نداریم که بگوییم حل مشکل مهم امروز جهان و ... با صلوات حل نمی‌شود. جلال صلواتی ما اگر بود می‌گفت: «چند تا صلوات بفرست درست میشه» اما حقیقتاً خیلی تقوا و ایمان می‌خواهد که او داشت و ما...

یکی از دوستان ما می‌گفت «جشنواره صلوات» بگیرید. حق هم می‌گفت. کتاب «شهدفروش» را در این روزها بخوانید. گره‌ها باز کرده و می‌کند. یعنی صلوات بر محمد و آل محمد گره باز می‌کند. مردم خوب ایران. نمونه‌هایی که در حیاتش و بعد شهادتش (حیات واقعی) از صلوات در این کتاب آمده شما را امیدوار می‌کند.

ضمنا چقدر خوابیم همه‌مان که حرکتی در خور شأن نبی مکرم اسلام نسبت به توهینی که به ایشان شد انجام ندادیم. نوسان نرخ ارز و انتخابات آمریکا این‌قدر برایمان مهم شده که بی‌حرمتی به پیامبر رحمت هم برایمان گویا عادی شده. وای بر روزی که روزمرِّگی به روزمردگی تبدیل شود. این روزها کرونا برای خیلی‌ها بهانه‌ای شده تا کم کاری‌هایشان را پوشش دهند. توقع در بلاد و شهر امام مهربانی‌ها این بود تا علیه این بی‌حرمتی اعتراضی باشکوه در حرم مطهر سازماندهی می‌شد. حوزه علمیه خراسان هم که... فیه تأمل! راستی اگر جلال صلواتی زنده بود...

کتاب شهدفروش را سید علیرضا مهرداد نوشته و انتشارات ستاره‌ها با قیمت ٢٧٠٠٠ تومان منتشرکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس