کد خبر 1140386
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
نقطه ضعفی که به پرسپولیس لطمه زد/ امتیاز دادن اتفاق خوبی نبود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نقطه ضعفی که سرخپوشان در هفته اول لیگ برتر داشتند، گفت: کادر فنی این تیم باید فکری برای گلزنی کند تا تیم به راحتی امتیازات را از دست ندهد.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی زاده در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سایپا در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: امتیازات هفته اول نقش پررنگی در مسیر قهرمانی تیمی همچون پرسپولیس که مدافع کسب جام است دارد. قطعاً بازیکنان این تیم باید در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری می‌کردند تا به گل رسیده و سه امتیاز بازی را کسب می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس خواهان لغو کارت قرمز کامیابی‌نیا

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: این تیم نیاز به مهاجم گلزن ششدانگ دارد. البته مهدی عبدی بازیکن جوان و خوبی است و می‌تواند آینده پرسپولیس را در خط حمله تامین کند اما با توجه به بازی‌های حساس پیش رو و فرصت کمی که این تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد باید آمادگی مهاجمان خود را به بالاترین حد ممکن رسانده و کادر فنی پرسپولیس فکری به حال خط حمله این تیم کند.

وی درباره عملکرد داور بازی که با اعتراض بازیکنان پرسپولیس همراه بود یادآور شد: داور خیلی سوت زد اما من فکر می‌کنم به اکثر صحنه‌ها هم نزدیک بود. به هر حال داوری‌ها نباید از همین ابتدای لیگ برتر، باعث اعتراضات اعضای تیم‌ها شود.

فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیاز به زمان دارد تا تفکرات خود را با بازیکنان جدید در زمین مسابقه پیاده کند. قطعاً در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد. فکر می‌کنم خط دفاعی پرسپولیس نقطه قوت امسال قهرمان چهار دوره گذشته لیگ برتر باشد و آنها گل‌های کمی را مثل سال‌های قبل دریافت کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    کاملا واضح بود پرسپولیس بعد از رفتن گلزن های خود مثل ترابی و علیپور و خلیل زاد و محرومیت آل کثیر مشکل گلزنی پیدا می کند اما چرا گل محمدی و کادر فنی با توجه به اینکه هیچ محدودیتی برای جذب مهاجم ندارند چرا به دنبال گلزن های شش دانگ نبود و این موضوع جای تعحب دارد اگر این روند ادامه پیدا کند نه باخت ها بلکه نتایج مساوی ها پرسپولیس را نابود را از کورس قهرمانی عقب خواهند انداخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس