کد خبر 1140152
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
سی‌ان‌ان: مقامات ارشد کاخ سفید بی سر و صدا در حال دوری از ترامپ هستند

یک شبکه خبری آمریکا گزارش داد که برخی از مسئولان بلندپایه کاخ سفید در پی شکست احتمالی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، بی سر و صدا در حال دور شدن از دونالد ترامپ هستند.

به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌ان، مقامات ارشد کاخ سفید با توجه به پیشتازی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت‌های پنسیلوانیا و جرجیا، از ادامه حمایت از ترامپ عقب نشینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پلوسی: بزودی همگان بایدن را رئیس جمهور می‌خوانند

به نوشته سی‌ان‌ان، برخی از مسئولان بلندپایه کاخ سفید در پی شکست احتمالی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، بی سر و صدا در حال دور شدن از دونالد ترامپ هستند.

ببینید:

فیلم/ حمایت جمهوری‌خواهان از ادعای تقلب ترامپ

این شبکه خبری آمریکا به نقل از یک مشاور ارشد ترامپ نوشت: «کار (ترامپ) تمام شد». مشاور دیگری هم درباره ترامپ گفت: «او در انزوا قرار گرفته است».

منابع مذکور تاکید کردند که هنوز برخی از دستیاران و متحدان رئیس جمهور آمریکا در کنار ترامپ قرار دارند تا «آنچه را که دوست دارد بشنود به او اطلاع دهند».

بیشتر بخوانید: 

برخی از کارکنان کاخ سفید سرکار نرفتند

جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با به دست آوردن ۲۶۴ رای الکترال و کسب احتمالی دست‌کم ۶ رای الکترال دیگر، ترامپ را در آستانه شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار داده است.

از سوی دیگر، بایدن تقریبا در همه ایالت‌های مهم باقی‌مانند مانند «پنسیلوانیا» و جرجیا از «ترامپ» پیشی گرفته است، اما ترامپ معتقد است که رقیب دموکرات وی در انتخابات مرتکب تقلب شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    7 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    3 0
    مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس