پشت پرده یک جنایت تکان‌دهنده در تهران؛ قتل شیما ۱۵ ساله در شکنجه‌گاه بهلول

هنگامی که پلیس خانه بهلول را بازرسی کرد، من و همسرم در آنجا بودیم. خانه بهلول مثل خانه وحشت بود، تمام درزهای خانه گرفته شده و با پتو خانه را عایق‌کاری کرده بود.

به گزارش مشرق، ظهر پنجشنبه بود که امیدشان پس از ۱۵ ماه ناامید شد؛ ۱۵ ماه به دنبال دخترش بود. روزی ۱۸ ساعت نقطه به نقطه شهر را گشت، ردش را پیدا کرد، اما هرگز به شیما نرسید. سرنوشت دختر پانزده ساله با مرگ گره خورد؛ خبر تلخی که پلیس به پدر و مادر چشم‌انتظار داد. ۱۰ روزی از انتشار کلیپی که پدر شیما منتشر کرد، می‌گذشت که تنها مظنون پرونده بار دیگر بازداشت شد و به قتل دختر گمشده اعتراف کرد.

پشت پرده یک جنایت تکان‌دهنده در تهران؛ قتل شیما ۱۵ ساله در شکنجه‌گاه بهلول

پدر شیما از غم گم شدن دخترش در بستر بیماری

بیست‌وششم مرداد سال ۹۸ بود که شیما خام حرف‌های پسر بدلیجات‌فروش روبه‌روی مدرسه‌شان شد. پدر دخترک می‌گوید: «از همان روز دیگر نخوابیدم و فکر پیداکردن شیما تنها دخترم لحظه‌ای رهایم نکرد؛ پسر بدلی فروش، شیما را وادار کرد خانه را ترک کند. از همان شب آواره خیابان‌ها و پس‌کوچه‌های تهران شدم تا ظهر پنجشنبه.»    

  اعتر اف تلخ

بهلول معروف به محمود پس از فرازونشیب‌های فراوان حالا اعتراف کرده است؛ اعترافی تلخ که دل خانواده این دختر را بیش از هر وقت دیگری به درد آورده است. اشک پشت اشک. عزاداری می‌کنند. از غروب پنجشنبه پارچه سیاه به در خانه زده‌اند و دوستان و آشنایان با ماسک‌های روی صورت برای همدردی پا به خانه پدر دردمند می‌گذارند؛ او می‌گوید: «دیگر رنگ خوشی به خانه‌مان برنمی‌گردد و ماتم نقش همیشگی در و دیوار این خانه خواهد بود.»

شیما که از سوی آرش پسر بدلی‌فروش اغفال شده بود، پس از ساعتی به پایانه بیهقی می‌رود؛ در حالی که سرگردان و درمانده بود از طریق مغازه اسباب‌بازی فروشی با مادرش تماس می‌گیرد. گریه‌های شیما و التماس‌های مادر پشت گوشی هنوز در خانه آقای احمد صباگردی‌مقدم شنیده می‌شود؛ مکالمه آخر سیما که پلیس آن را ردیابی و ضبط شد. التماس‌های مادر هم فایده‌ای نداشت. شیما دیگر هرگز راه خانه‌شان را ندید و برنگشت؛ ربودند، اسیرش کردند و در آخر او را کشتند. عامل همه این‌ها بهلول بود؛ مردی که در پایانه بیهقی مواد توزیع و زن‌ها و دختران جوان را اغفال می‌کرد.

مردی که ۷ سال پیش از همسرش جدا شد و در خانه‌ای قدیمی در چهارراه نظام‌آباد مستأجر بود.

ردیابی‌های پلیسی و پدر

احمد صباگردی‌مقدم در ادامه گفت: «پس از شکایت و اعلام فقدانی شیما، مأموران پلیس آگاهی پایگاه چهارم سیدخندان شماره‌ای را که دخترم با مادرش تماس گرفته بود، ردیابی کردند و به مغازه اسباب‌بازی‌فروشی در نزدیکی پایانه رسیدند. صاحب اسباب‌بازی‌فروشی تأیید کرد که دخترم آنجا بوده و پس از بیرون‌رفتن از مغازه به سمت پایانه رفته است.»

دوربین‌های مداربسته بررسی شد. تصاویر نشان می‌داد دختر نوجوان در ساعت ۲ بامداد روی یکی از نیمکت‌های پایانه و مقابل رستوران شبانه‌روزی نشسته بود؛ اشک‌های بی‌امان شیما حتی در تصاویر مداربسته هم ضبط شده بود. پیرمردی کنار او می‌نشیند و پس از ۴۰ دقیقه صحبت با او شیما را سوار خودرو پژو سفیدرنگش می‌کند و آن‌ها می‌روند.

شناسایی شیما در رستوران بیهقی

از همان روز احمد این پدر دردمند کفش آهنی به پا می‌کند و در کوچه پس کوچه‌های تهران به دنبال سرنخی از شیما می‌گردد؛ روزی ۱۸ ساعت در جست‌وجوی تنها دخترش بود. می‌گوید: «سراغ دخترم را از همه می‌گرفتم در آخر به صاحب رستوران رسیدم. او دخترم را با آن پیرمرد روی نیمکت روبه‌روی رستوران دیده بود.»

تنها او می‌دانست که بهلول دخترک را با خود برده است؛ از روی عکسی که در دستان پدر بود، تشخیص داده بود.

صاحب رستوران به پدر رنجور گفته بود: «بهلول ملقب به محمود در پوشش راننده آژانس اینترنتی، ماده مخدر شیشه می‌فروشد. بهلول در کنار فروش مواد، زنان و دختران جوان را طعمه نیت سیاه خود می‌کند. زمانی که دختر شما همراه بهلول به راه افتاد با بهلول دعوا کردم و به او گفتم که این دختر خیلی کوچک است، این کار را نکن؛ اما بهلول به حرفم توجهی نکرد و گفت که این دختر تاکسی می‌خواهد قرار نیست اتفاقی رخ دهد.»

پشت پرده یک جنایت تکان‌دهنده در تهران؛ قتل شیما ۱۵ ساله در شکنجه‌گاه بهلول

بهلول ۶۱ ساله متهم قتل شیما

آزادی پس از نخستین بازجویی

با توجه به مستندات، بهلول به آگاهی سیدخندان احضار و بازجویی شد؛ بازجویی که خیلی زود آزاد شد و دوباره به خانه برگشت.

بهلول به مأموران پلیس گفته بود که شیما را در چهارراه نظام‌آباد پیاده کرده است؛ اما این طور نبود، همان لحظه که بهلول در پلیس آگاهی این دروغ‌ها را سر هم می‌کرد، شیما در خانه این مرد زندانی بود.

پدر شیما گفت: «افسر پرونده پس از بازجویی او را رها کرد و خطاب به من گفت که فکر نمی‌کنم این فرد دخالتی در این پرونده داشته باشد پس از این بود که درخواست کردم تا پرونده شیما را به اداره ۱۱ آگاهی مرکز انتقال دهند.»

۴۵ روز شکنجه

پرونده شیما در اداره ۱۱ آگاهی تهران پیگیری شد و احضار بهلول به پلیس آگاهی مرکز صورت گرفت. این بار بهلول اعتراف کرد، اما نه کامل. او ۴۵ روز شیما را در خانه‌اش زندانی کرده و او را مجبور کرده بود که شیشه مصرف کند.

احمد صباگردی‌مقدم در ادامه گفت: «بهلول مقابل بازپرس شعبه ۷ دادسرای جنایی تهران گفته بود مواقعی که از خانه خارج می‌شد در را بر روی دخترم قفل می‌کرد. او همه چیز را گفت به جز اینکه دخترم کجاست.»

هنگامی که پلیس خانه بهلول را بازرسی کرد، من و همسرم در آنجا بودیم. خانه بهلول مثل خانه وحشت بود، تمام درزهای خانه گرفته شده و با پتو خانه را عایق‌کاری کرده بود. در خانه‌اش گونی وجود داشت که حاوی ده‌ها جفت کفش دخترانه و بچگانه بود؛ اما اینجا پایان پرونده نبود. از آنجا که با وجود مستندات موجود امکان سفر شیما به مشهد وجود داشت، پرونده به دادسرا مشهد ارجاع شد، اما در آنجا هم هیچ سرنخی پیدا نشد.

متهم پرونده ۴۵ روز بازداشت و تحت بازجویی بود، اما لب به اعتراف نگشود و به دلیل دسترسی‌نداشتن به ادله کافی مظنون شصت‌ویک ساله با قرار وثیقه آزاد شد.

انتشار یک کلیپ

پدر شیما حدودا دو هفته پیش بود که با انتشار کلیپی خطاب به رئیس قوه قضائیه، تقاضای رسیدگی به پرونده دخترش را کرد؛ کلیپی که پرده از جزئیات این آدم‌ربایی و گم‌شدن مرموز شیما برمی‌داشت. دست به دست چرخید و خیلی از کاربران این حادثه تلخ را از زبان احمد، مرد کتابداری که حالا بازنشسته است، شنیدند.

بعد از انتشار این کلیپ بود که بهلول چهارشنبه، هفتم آبان، بار دیگر بازداشت شد. او به پلیس آگاهی منتقل شد. بازداشتی که پدر شیما از آن بی‌خبر بود، اما یک تماس از دوستانش کافی بود که پرونده معمایی شیما پس از ۱۵ ماه مشخص شود.

سریال ربایش دختران و زنان

پدر شیما در ادامه گفت: «صبح شنبه، دهم آبان، یکی از دوستانم تماس گرفت، می‌گفت غروب جمعه زنی در خانه بهلول اسیر شده بود. او شیشه‌های خانه را شکسته بود و با فریاد و سروصدا از همسایه‌ها کمک خواسته بود، جمعیت زیادی جمع شد و پلیس به خانه بهلول رفت. این زن هم در دام این مرد شصت‌ویک ساله اسیر شده بود. با این تماس بود که خود را جلوی خانه بهلول رساندم، همسایه و میوه‌فروش محل را دیدم و از آن‌ها پرس‌وجو کردم.»

اطلاعات درست بود. بهلول یک زن دیگر را قربانی نقشه‌های سیاه خود کرده بود. آتش‌نشانی آمده بود و مأموران کلانتری نامجو. مأموران کلانتری نامجو زنی که بسیار ترسیده بود را از خانه آزاد کردند.

پدر که بسیار دل‌نگران دخترش بود و در این روزها و ماه‌ها دست از جست‌وجو شیما برنداشته بود، بار دیگر خود را به کلانتری رساند. صحبت‌ها با هم مطابقت داشتند. بهلول مرد موادفروش، اما این بار دیگر نتواست قسر در برود و با توجه به مدارک و مستندات مجبور شد اعتراف کند؛ اعترافی تلخ که برای پدر و مادر شیما گران تمام شد.

پشت پرده یک جنایت تکان‌دهنده در تهران؛ قتل شیما ۱۵ ساله در شکنجه‌گاه بهلول

کشف جسد در روستای کلیبر

او در بازجویی‌ها سرانجام اعتراف کرد که شیما را به قتل رسانده و جسدش را کنار رودخانه در روستای زادگاهش دفن کرده است. همین اعتراف کافی بود تا تیم جنایی و قضائی به روستا بروند و جسد دختر پانزده ساله را پیدا کنند.

احمد صباگردی می‌گوید: «شیما دختری باهوش بود. او در رفاه کامل زندگی می‌کرد. معلم خصوصی زبان خارجه و ریاضیات و موسیقی داشت. هر چیزی که می‌خواست سریعا برای او فراهم می‌شد. شیما را اغفال کردند. از آن مرداد ۹۸ سیاه‌روز شدیم. مادرش به‌شدت شوکه شده است؛ حتی فکرش را هم نمی‌کردیم چنین بلایی سرمان بیاید. دخترم بی‌گناه بود. هنوز از جزئیات قتل و چرایی این جنایت خبری نداریم. تنها چیزی که می‌دانم این است که بهلول به قتل اعتراف کرده است. جسد دخترم را هم در روستای کلیبر در استان آذربایجان شرقی دفن کرده است. از آقای رئیسی و تمام کسانی که باعث شدند این پرونده به سرانجام برسد تشکر می‌کنم.»

منبع:شهروند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 138
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 40
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    برادر من کلاسهای ریاضی زبان موسیقی خوبه اما برای تربیت فرزند کافی نیست تربیت دینی و عقاید مذهبی را به فرزندانمان بیاموزیم فرزندانمان آنگونه که میخواهیم نمی شوند آنگونه که هستیم میشوند وباز هم غصه اندوه و درد....
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      76 7
      دزد گردن بند علی دایی ۴۸ ساعته دستگیر شد.
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      43 26
      هنوز با ارش برخوردی نشده؟ از عواقب بدحجابی و رواج بی حیایی در جامعه همین است . خانمها وقتی بی حجاب بگردند بی حیایی و شهوت هم در وجود خود و هم در دیگران به اوج می رساند الزاما به این معنی نیست که در همان لحظه خطر جانی برای خودش داشته باشد بلکه با شعله ور کردن شهوت ممکن است یه بدبخت دیگر گرفتار شود پدر مادر بی مبالات او هم خیلی مقصرند فراهم کردن همه چیز برای بچه تربیت نیست!
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      49 16
      اتفاقا همین کلاسهای موسیقی و هنر عموما دام افراد مفسد برای کشاندن شاگردانش به راه خلاف است
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      35 2
      در تهران روزانه صدها مورد دزدی رخ میده و احتمالا چندین مورد هم کشف میشود یقینا امکانات و مقدورات پلیس برای پیگیری کامل این مقدار کافی نیست اما سارقین افراد مشهور را با زوم کردن افکار عمومی و بسیج پلیس خیلی زود پیدا میشوند اما چاره کار گذشته از بحث اقتصاد اجرای حدود شرعی مثل قطع دست است که کلا تا 95 درصد جرایم کم شود که انهم مشکلاتی دارد که همه میدانند و از جمله مخالفت افکار عمومی با ادرس غلط معاندین
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      52 19
      اگر به دختره محرم و نامحرم را یاد داده بود اینطوری نمی شد.
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      12 3
      موافقم
    • NL ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      18 3
      باید این مردک قاتل رو اعدام و رسوا کرد
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      3 12
      ببند دهنو
    • FR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      4 7
      باز خوبه ننوشتی بخاطر پوشش نامناسب دختر این اتفاق افتاده !
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    87 15
    وقتی یک مشت سلبریتی بی شرف و برانداز رذل چنان فضاسازی میکنند که هم پلیس و هم قوه قضاییه ترس از برخورد خشن با متهمین جدی دارند نتیجش میشه این. اگر یک بازپرس جدی و خشن وجود داشت که از فضای مجازی و فضاسازی رسانه های بیگانه نگرانی نمیداشتند برخی متهمین که خوب کتمان و دروغگویی در بازجویی ها را یاد گرفتند چنان بازجویی میکرد که مجبور باشه جای دختر را وقتی هنوز گروگان و زندانیش و زنده بود لو بده نه بعد از مرگ و دفنش. بله ممکنه در این میان در بازجویی ها فرد بیگناهی هم مورد خشم قرار بگیره ولی در جهان فعلی و ادمهای هیالو برای پیدا کردن این شیطان صفتان چاره ای نیست جز جدیت در بازجویی. اینها یاد گرفتند که نرمشها در بازجویی را چطور راحت پشت سر بزارند و با دروغگویی یک بلا را سر صدها نفر بیارن.
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      26 14
      چرا حرف الکی می زنی ؟ چرا همه چی رو باید سیاسی کنید ؟ پلیس باید مجوز بازرسی از خانه و مناطق مظنون رو بگیره و تنها به قسم حضرت عباس مواد فروش و خلاف کار بسنده نکنه . این توجیحات شما ، چرندیات و خزعبالاته .
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      10 9
      پلیس خیلی وقته این سلبریتی ها و مردم قدرتشون کم کردن آخرش جامعه میشه این
    • ایرانی PL ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      14 7
      خطاب بع 13:01 حتما نون خور این سلبریتی های بیخیال غرب گدا عشق شهرت هستی که این طور حرف میزنی یه طوز میگی مواد که انگار برات خیلی عادیه اره این سلبریتی هایی که کعبه امالشون هالیوود و برای رسیدن به ان خراب شده دست به هر بی حیایی میزنن خیلی فهمیده هستن ادم از موجوداتی مثل شما حالش به هم میخوره یه پیرمرد حرامزاده 61 ساله اگه ادم بود ساعت 2 شب ان دختر میبرد یه مرکز پلیس مشکل جامعه سیب زمینی هایی مثل تو و ان سلبریتی های کثیف مفتخور که هیچ کاری جز نقش بازی کردن ندارن با سکپگ بازی به اندازه پول خون مردم هم پول میگیرن میفرستن خارج بچه مثل خودشان هم میرن اروپا ... به دنیا میارن
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    93 5
    اون افسر پرونده که مرد جانی را آزاد کرد باید مورد برخورد جدی قرار بگیرد.
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      13 7
      حکم بازداشت در اختیار افسر آگاهی نیست بلکه بازپرس پرونده میتونه حکم بازداشت بده یا تمدید کنه
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      36 3
      ظاهرا اگر یک خبر رو به فضای مجای نکشی کسی جدیت نمی گیره و به کارت رسیدگی نمی کنه؟
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      18 12
      تا دیروز مامور نیروی انتظامی رو مواخذه میکردین که چرا با متهم بیشرف برخورد کرده حالا با این بازپرس بدبخت. همه کس شدن الت دست سلبریتی ها و خائنین که هر روز یه بازی راه میندازن
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      5 3
      عجب!
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    48 1
    طرف دختر طفل معصوم رو گرفته بعد مجبورش کرده شیشه مصرف کنه بعد هر کاری خواسته باهاش کرده بعد (به دروغ) ادعا کرده که من ولش کردم در امان خدا.... بعد چی شده ؟؟؟؟ بعد چند وقت یه زن بدبخت دیگه رو پیدا کرده و برده خونش همون برنامه رو پیاده کرده که این بار زنه داد و فریاد کرده و زده شیشه ها رو شکسته....بعد طرف رو دوباره گرفتن این بار به تمام ماجرا دیگه اعتراف کرده....
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    61 5
    اون مامور آگاهی هم مقصوره که بدون بررسی دقیق این اتفاق رو رقم زده
  • Omid NL ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    66 3
    خدا میدونه تا حالا چقدر جنایت کرده ؟ یکبار افسر نگهبان آزادش میکنه بار دوم با وثیقه آزاد میشه یعنی چی ؟؟؟؟ همون دفعه اول خونه رو بازرسی و تفتیش میکردند به اندازه کافی شواهد و سرنخ پیدا میشد ، بی توجهی و سهل انگاری ... تا این حد ؟؟؟
    • IE ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      21 1
      دقیقا ، قصور اونها هم کمتر از مجرم نیست، کسی که متهمه نباید به حرفهاش اعتماد کرد، باید یه تیم به خونه اون جانی ارسال میشد تا کشف حقیقت میشد، بیچاره حال اون پدر که در به در دنبال سر نخ بوده و براحتی افسران سر نخ رو کور کرده بودند...
  • Omid NL ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    67 2
    در خانه‌اش گونی وجود داشت که حاوی ده‌ها جفت کفش دخترانه و بچگانه بود؛ وامصیبتا قلبم درد گرفت خدا
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      3 2
      احسنت
  • پویا نوری IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    54 1
    پدر شیما گفت: «افسر پرونده پس از بازجویی او را رها کرد و خطاب به من گفت که فکر نمی‌کنم این فرد دخالتی در این پرونده داشته باشد پس از این بود که درخواست کردم تا پرونده شیما را به اداره ۱۱ آگاهی مرکز انتقال دهند.» جالبه ، افسر پرونده حتی به خودش زحمت بازرسی از محل زندگی این حیوان صفت را به خود نداده است
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    26 1
    چرا اینقدر دیر ؟
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      2 1
      موافقم
  • علی IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    33 2
    جا داره به پلیس که هی یلرو رو آزاد میکرده خدا قوت بگیم
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    52 0
    خدا لعنت کنه این بهلول رو.به خانوادش صبربده
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      28 1
      یعنی اگر آن زن فرار نمی کرد پلیس حاضر به تفتیش خانه آن متجاوز نبود.
  • PL ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    24 2
    باز هم دمشون گرم گردنبند علی دایی نبود که دو روزه پیدا بشه
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    17 1
    اینجا کجاست؟
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      14 5
      اینجا یک کشور مثل همه کشورهای جهانه که به طور معمول جرم و جنایت داره و ساکنینش چون جاهای دیگه رو ندیدن فکر میکنن این اتفاقات فقط توی کشور خودشون وجود داره
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    21 0
    به چه سر انجامی رسیده؟ اون مامور های آگاهی سید خندان باید جواب گو باشن یه مرد ۶۱ سال ساقی مواد و اغفال کننده دختران و زنان راست راست بگرده به خاطر عدم ادله کافی!!! معلوم نیست چقدر جرم و جنایت تو این دو سال انجام داده چرا یه مراقب برای این کفتار پیر نذاشتن چرا با اینکه ۴۵ روز این دختر تو خونه اون شیطان اسیر بوده حداقل تا دم خونه یارو برای بازدید محل نرفتن خدایا خودت ظهور حضرت مهدی رو هرچه سریعتر برسان
  • ماهی US ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    13 0
    پلیس بازرسی اولیه کرده و خونه پیرمرد شیطان صفت پر از کفش دخترانه بوده٬‌ چرا با وثیقه آزادش کرده؟یعنی چرا حتی تحت نظر نگرفتن این پیرمرد آشغال رو؟ معلوم نیست چند تا زن و دختر را تو سوراخ خونش اسیر کرده و بلا سرشون آورده. وای نمیتونم باور کنم میتونستن نجات بدن ولی پیرمرده را ول کردن و اون آشغال همچنان به کاراش ادامه داده و یه خانم دیگه هم اسیرش بوده.
  • ایرانی GB ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    57 17
    این خبر رو بدین به اون زنیکه علینژاد و دار دسته هاش که فوری برای این جنایتکار , بساط هشتک زدن و مظلوم نمایی راه بیاندازن !
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    21 1
    اینجا هم با سواد صدای یه قربانی دیگه لو رفته وگرنه سه باره آزاد می شد
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    27 4
    بازپرس پرونده باید اخراج شود. مقصرین باید اخراج و محاکمه شوند.
  • TR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    25 19
    ....شیما دختری باهوش بود. او در رفاه کامل زندگی می‌کرد. معلم خصوصی زبان خارجه و ریاضیات و موسیقی داشت. هر چیزی که می‌خواست سریعا برای او فراهم می‌شد.....! دلیل این فاجعه هم همین بود. اگر دختری بود که با موزاین تربیتی اسلامی تربیت شده بود، معنی محرم و نامحرم را می فهمید و دنبال یک مرد نامحرم نمی رفت. مطمئن باشید در تمام این موارد اگر زنان ذره ای عاقل باشند و خطوط قرمز اسلام را زیر پا نگذارند از مردان هیچ کاری برای تجاوز به آنها ساخته نیست. ضمن اینکه البته داشتن شوهر مناسب در سنین بلوغ حق طبیعی و غریزی و شرعی تمام دختران است. حقی که مدرنیته از آنها دریغ کرده و در عوض آنها را به دوستی با پسران و مردان نامحرم سوق می دهد.
    • رضا IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
      13 0
      موافقم
  • ناشناس IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    29 0
    بسم الله الرحمن الرحیم اناالله و انا الیه راجعون امیدوارم خداوند به پدر و مادر این دختر صبری زیبا عطا کندواقعا متاثر شدم و قلبم سخت به درد آمد و اشد مجازات برای این مرد جنایتکار خواستارم..خداوند قلوب همه ما را از شیاطین حفظ کند ...من الله توفیق
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    23 3
    خواهشا از قوه قضاییه درخواست دارم این نفررادر ملا عام گردن بزنند من حاضرم با جان و دل این کار را انجام بدهم و حدود الهی را اجرا کنم فقط ده بار اعدام
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
      1 2
      می خواهی سلبریتی ها بریزن سر ریس قوه قضائیه بابا ما از سلبریتی های مزدور بیشتر می ترسیم تا این جانور
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    17 21
    بزرگی عظمت ومردانگی وصداقت اقای رییسی زبانزد همه حقدوستان میباشد خداحفظشون کنه وارزوی موفقیت روزافزون
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    47 1
    خداوند به این پدر و مادر داغدار صبر عطا نماید و شیمای عزیز را بیامرزد.
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      12 5
      دخترچندبار از خونه فرار میکنه و پدر و مادرش فقط با التماس باهاش حرف میزدن!!
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      1 3
      خدا صبر بده. چرا این جوری شد اخه
  • بینام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    21 2
    چرا افسر پرونده پایگاه 4 در همان روزهای اول بازداشت بهلول دستور بازرسی منزلش را از قاضی نگرفت چرا زمان را از دست داد خوب نتیجش این میشه به نظر من اگه یه دونه از این پرونده ها به نتیجه برسه از هزاز تا پرونده های قالپاق دزدا و کیف قاپها خیلی سره
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    15 7
    توصیه به تزریق محبت بیشتر والدین به فرزند بالغشان برای منصرف کردن وی از فکر ازدواج و ارضای مشروع ، تربیت نیست ، سفارش به جنایت است . درستش همانی است که اسلام می گوید : ازدواج قناعتی و دوری از اشتراطهای غیرضرور .
  • بنده خدا IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    6 2
    یه کم ضعف قانون یا ترس عوامل قضایی تو این پرونده دیده میشه. نمیگم تقصیر اونهاست اما بار اول که این شغال رو دستگیر کردن باید با حکم قاضی میرفتن خونه اش رو تجسس میکردن. حتما شواهد کافی برای تجسس خونه اش نداشتن. اون موقع به احتمال زیاد زنده بوده. بار دوم هم که اعتراف کرده اونجا بوده باید اینقدر نگهش میداشتن تا اعتراف کنه چه بلایی سرش آورده. اگه نگهش میداشتن اون زن دومی هم اسیرش نمیشد. بازپرسها و قضات هم این مواقع دستشون بسته است و میترسن متهم رو اگه زیاد نگه دارن ازشون شکایت کنه و به دردسر بیوفتن. همه جای دنیا این ضعف قانونی وجود داره و خیلی از متهمها همینجوری قسر در میرن و دوباره جنایت میکنن
  • علی IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    37 3
    چطور تونسته جسد این دخترو تا آذربایجان ببره؟؟؟؟؟ مگه ميشه!!!
    • جواد US ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      1 0
      احتمال هم داره بهش مواد یا بیهوشی داده باشه و تا اونجا زنده بوده (بیهوش یا خواب ) و در پوشش تاکسی یا تاکسی اینترنتی تا اونجا رفته و اونجا این فاجعه رو درست کرده . خدا به خانواده اش صبر بده لطفا قبل از اعدام تمام رمز و راز و شگرد این جانی را به مامورین گوشزد کنید و آموزش بدید تا دوباره تکرار نشه
  • DE ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 1
    احمد صباگردی می‌گوید: «شیما دختری باهوش بود. او در رفاه کامل زندگی می‌کرد. معلم خصوصی زبان خارجه و ریاضیات و موسیقی داشت. هر چیزی که می‌خواست سریعا برای او فراهم می‌شد.... پسر بدلی فروش، شیما را وادار کرد خانه را ترک کند. از همان شب آواره خیابان‌ها و پس‌کوچه‌های تهران شدم تا ظهر پنجشنبه.» // خب پسر بدلی فروش بیشتر از خود خانواده شیما قول تهیه هرچیزی را که بخواهد فراهم خواهد کرد داده است .عجب با هوش بوده اون بدل فروشه!!؟؟ معیار های غلط در زندگی ..معلم خصوصی زبان خارجه و ریاضیات و موسیقی داشت. کاش یه کمی هم معلم اخلاق داشت
  • بینام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    45 2
    اعدام اعدام اعدام نه دو سه سال دیگه فوری فوری در ملا عام
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    12 0
    خب چرا چشمان این قاتل را شطرنجی کردید؟ همین رفتار شما یعنی کارهایی همانند شطرنجی کردن چهره قاتل و متجاوز، لات گردانی پشت وانت و اعتباردهی به ارازل اوباش در سایتها و فضای مجازی، اعدام کردن‌های بی سر و صدا و بدون پوشش خبری در رسانه‌ی مثلاً ملی، باعث افزایش جرم میشوند. خود کرده را تدبیر نیست
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    15 0
    واقعا متاسفم و همدردی می کنم ولی با توجه به این همه مستندات چرا اقدام اساسی زودتر صورت نگرفت چرا بازپرس با چند سوال سطحی این لجن رو ول کرد چرا برخوردی با اون پسر بدلیجاتی نشده
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    19 21
    تمام ایندمقاله برای جمله اخر بود.
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      14 11
      بد بینی هم حدی داره!
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      10 12
      معلومه خیلی احمقی
    • حامد IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      12 4
      جالبه، دوستانت شنبه و یکشنبه کمتر هستن، تو شنبه و یکشنبه هم کار میکنی؟
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      0 2
      ؟!
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    38 2
    صاحب یک رستوران می دانسته است که بهلول ادم ربا هست اما پلیس آگاهی نتوانسته است بفهمد!!!!!!!!!!!! مگر شهادت او کافی نبوده است؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    14 1
    تشکر از کسانیکه یکبار خانه فرد مشکوک بازرسی نکردند!!!!!!!!!!!!!!تا طرف همزمان که یک پرونده داشته زنهای متفاوت دیگری را مورد تجاوز قرار نمیداد!!!!!کاش افسران کلانتری این همه بی تفاوت به پرونده ربایش و مفقودی دخترها نشوند!!!!!!!!!!خجالت داره این حد جنایت
  • هادی IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    6 0
    خیلی حادثه تلخی است... خدا لعنت کند تمام دزدان نوامیس مردم را.. فقط یه نکته: در سبک زندگی غربی و روابط باز پیش فرض های ذهنی تغییر می کند و مثلا راحت تر دختر جوان اغفال می شود.. ریشه اش به همین بر میگردد... فرزندان باید مصونیت درونی و ذهنی داشته باشند که بخش بزرگی از آن با معنویات و گره خوردن فکر و جان فرزند با ارتباط با خدا و اهل بیت شکل می گیرد.
  • امیرمحمد IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    21 6
    مطمئن باشید اگر این شیطان انسان نما قصاص نشود فردا خانواده دیگری از هم میپاشد،چرا که این شیاطین از شکنجه و قتل انسانی بیگناه لذت میبرند
  • CA ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 1
    فکر کردن به اینکه قاتل روز اول قبل از کشتن اون دختر دشتگیر میشه ولی راحت آزاد میشه واقعا من رو به هم ریخت. دیگه پدر و مادر این دختر چه حالی دارن خدا می دونه.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    18 2
    والدین گوشی و... می دهند دست بچه و توجیه می کنند که نگران حسرت به دل ماندن بچه و ... هستند درحالیکه اگر نصفش نگران بی نماز بودن و شهوترانی بچه باشند خیلی از مشکلات پیش نمی اید! متاسفانه مادر بد حجاب است و خب دختر هم معلومه به سمت چه چیزهایی کشیده می شود این هم قابل توجه افرادی که عوارض بدحجابی را انکار می کنند
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    19 2
    "او در رفاه کامل زندگی می‌کرد. معلم خصوصی زبان خارجه و ریاضیات و موسیقی داشت. هر چیزی که می‌خواست سریعا برای او فراهم می‌شد" پس دردش چی بود که از خونه فرار کرد؟؟؟
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 0
    بسیار دردناک است.
  • ابی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    17 0
    امیدوارم خدا ذلیلت کنه که این همه کثافت کاری کردی .... از آتش جهنم در امان نباشی نامرد پست فطرت .....
  • ناشناس IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    7 0
    این بلایا زنگ خطری هستند برای همه خانواده ها لطفا خواهشا آسیب شناسی اجتماع کنونی انجام شه و ریشه تمامی این اتفاقات سوزانده...ای کاش پلیس با جدیت بیشتری قبل قتل دخترک بینوا وارد میشد واز این اتفاق هولناک جلوگیری میکرد ..خداصبرت بده مرد
  • ناشناس IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    22 0
    آخه بعد از بازجویی اول بهتر نبود یه نفر این کثافت را تعقیب میکرد و زیر نظر میگرفت و به مخفیگاهش ورود میکردن؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    12 2
    خدا این آدم جانی را لعنت کند. بایدبه خلاف کاریها وقتلهای دیگه ای که هم انجام داده اعتراف کند ودر آخر در ملا عام اعدام گردد.
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    14 6
    نمیدونم چرا اعدام نمیکنند...دزد-چاقوکش- قاچاقچی- هوسران ومفسد اقتصادی به 24 ساعت نکشیده باید اعدام بشه تا کسی جرات خلاف نکنه وخانوادش تبعید
  • سید IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    15 2
    یک سری آدم !!!گمراه به اسم سلبریتی باهشتک اعدام نکنید به این جنایت هادرجامعه کمک می کنند درصورتیکه یک باراعدام برای همچین حیوانی کم است
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 1
    وقتی ازلحاظ رفتارهای اجتماعی وناهنجاریها رهای رهاایم ازاین اتفاقها.....
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    16 5
    مخالفان تربیت دینی و اخلاقی هم در این حوادث مقصرند.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    3 0
    باید این ماجرا آسیب شناسی اجتماعی بشه
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    12 2
    اگه دختر یک سلبریتی بود یا یک آقازاده یکهفته ای پلیس پیدا میکرد.......مدتها طفلک زنده و اسیر بوده .... ... خدا صبر بده به پدر و مادرش
  • رماه IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    11 5
    سلیبریت بشر دوست : نه به اعدام ، چون قربانی فامیل ما نبود
  • احمد IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    16 2
    ، همان لحظه که بهلول در پلیس آگاهی این دروغ‌ها را سر هم می‌کرد، شیما در خانه این مرد زندانی بود. پدر شیما گفت: «افسر پرونده پس از بازجویی او را رها کرد و خطاب به من گفت که فکر نمی‌کنم این فرد دخالتی در این پرونده داشته باشد پس از این بود که درخواست کردم تا پرونده شیما را به اداره ۱۱ آگاهی مرکز انتقال دهند.» یعنی خاک
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 3
    کلیبر روستا نیست شهره
  • ح س IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    3 0
    اغفال یعنی چی؟؟؟
  • حسین IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    14 1
    جالب اینه که با این سابقه و شهرت و اعتراف به استعمال و خوراندن شیشه، چرا پلیس بهلول را آزاد کرده ؟
  • مهدی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    20 2
    به نظر می رسد قصور پلیس در این پرونده باعث کش دار شدن و در نهایت قتل این دختر معصوم شده است همان بار اولی که دختر در خانه بهلول بوده و بهلول انکار کرده می بایستی خانه اش بازرسی می شده. واقعا باعث تعجبه! اگر بازرسی می شد لااقل از قتل اون دختر جلوگیری می شد
  • احسان IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    26 0
    چقدر نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در این ماجرا ضعیف عمل کردند! اگر آنها زودتر اقدام کرده بودند، شاید آن دختر مظلوم الآن زنده بود. یعنی اگر آن زن قربانی شیشه‌های خانه بهلول را نشکسته بود و از مردم کمک نمی‌خواست، بهلول همچنان داشت آزادانه به جنایت‌هایش ادامه می‌داد!
    • بنده خدا IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      7 1
      هم ضعف قانون داریم هم ترس پلیس و بازپرس و قاضی از شدت عمل نسبت به متهمانی که تقریبا جرمشون واضحه اما نمیشه اثباتش کرد. قسمتی از خون این دختر گردن اونهایی که پلیس و قوه قضاییه رو تضعیف میکنن هم هست. بازپرس جرات نمیکنه خونه این حیوان رو تفتیش کنه و پلیس جرات نمیکنه این حیوانات رو تحت تعقیب مخفی قرار بده چون از عواقبش تو شبکه های اجتماعی میترسن. نتیجه اش هم میشه این قتلها و آدم رباییها و تجاوزات
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 0
    سئوال : خدا میداند چندین بهلول دیگر در دور و بر بچه های مان میگردند و دنبال شکار هستند .
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 0
    چرا وقتی فردی متهم به آدم ربایی و سرقت می شود منزل ویا مکانی که متعلق به او می باشد تفتیش نمی شود؟
  • DE ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    13 2
    هزار حیف که پدر این دختر جایگاه علی دایی رو نداشت! وگرنه دخترش الان زنده بود.
  • شهرام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 2
    جای که پلیس در موضوعی ضعیف عمل کند وزارت اطلاعات وارد عمل میشود چرا گزارش به وزارت نداده بودند
    • هادی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      1 4
      آدم ربایی در حوزه وظایف دستگاه های امنیتی نیست
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    9 0
    تسلیت به همکار عزیزمان آقای صباگردی مقدم در سازمان اسناد و کتابخانه ملی که چنین داغ سنگینی بر سینه اش نشست. روحت شاد شیمای عزیز
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 0
    تنم لرزید از همون پارسال که خبر را خوندم فهمیدم کار خودش بوده میگفت 3 نصف شب دختر را بردم نزدیک خانه مان شناسنامه ام را بردام اون موقع شب شناسنامه میخواسته چه کار ؟
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    11 1
    دزد گردنبند دو روزه پیدا میشه دزد طفل معصوم 15 ماه با بی دقتی پلیس با جنازه دختر پیدا میشه مثلا اینا حافظ جان و مناموس مردم هستن فقط به سلیبریتی ها خدمات میدن
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    76 1
    با احترام به نیروی انتظامی اما احساس میشه که پلیس های حرفه ای رو گذاشتن برای سلبریتی ها
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    12 1
    سرانجام خود پدر دست داشتن بهلول در قتل دخترش را کشف کرده است واااا مصیبتا .....اگر آن زن فرار نمی کرد و این پدر شک نمی کرد نمی رفت و اصرار نمی کرد که دخترش هم به سرنوشت ان زن دچار شده پلیس همچنان در اندر خم یک کوچه می دوید؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    12 3
    طرف قاچاقچی آدم بوده و بازرس نفهمیده؟؟ آن بازرس را بازخواست کنید!!!
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    9 0
    میدان آزادی تهران ، دروتزه غار، ترمینالها پر از مواد فروشان است که جوانان را اغفال می کنند و معتاد به مواد می نمایند.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    8 0
    تسلیت به خانواده شیما می گم.
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    9 1
    یارو دختره رو تو خونه حودش زندانی کرده بوده کافی بود وقتی طرف رو بازواشت کردند یه سری هم به خونش میزدند ببینند یترو چه جور ادمیه اینو تو همه فیلمهای پلیسی دیدیم اما خوب این دختر گمشده دختر یه ادم گردن کلفت یا یه سلبریتی مشهور نبوده که تو ۲۴ ساعت لازم باشه یه گردن بند یا یه موبایل کوچولو شونو که هزار جا میشه مخفیش کرد با سارق مربوطه پیداش کرد
  • علیرضا IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    11 0
    بازپزس حتما فکر کرده اون ۴۰ دقیقه روبروی رستوران بهلول داشته درباره کرایه و مسیرو مقصد با دختر بینوا صحبت میکرده . اخه مرد مومن جناب بازپرس کسی که میاد اینجوری وقت میزاره حتما ریگی به کفش داره. خیلی دردناکه خدا صبر بده به این خانواده
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    9 0
    از قوه قضاییه تقاضا داریم بهلول را به قیمت یک خوک فرض کند و اعدامش کند
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      5 0
      بلا نسبت خوک
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 0
    بابای شیما ترسیده دوباره آزادش کنن و حق دخترش پایمال بشه تو رو خدااااا بهلول کثیف را اعدام کنید
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    13 3
    سلبریدی هایی که با ازدواج دختران ۱۵ ساله مشکل دارن و کودک همسری میدانن بفرما
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      1 1
      احسنت . دقیقا .
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    11 0
    طبق این متن دختر کمبود محبت نداشته و بهش توجه می شده ولی کاش پدر و مادرها در کنار توجه به نیازهای مادی فرزندان خصوصا دخترانشون اول از همه قواعد اخلاقی و دینی و لزوم پرهیز از ارتباط حرام با جنس مخالف رو به فرزندان بیاموزند اگر ارتباط شیما با آرش برقرار نمی شد او برای حفظ آبروی خودش از خانه فراری نمی شد و به چنگال این کفتار پیر نمی افتاد
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      8 1
      یکی از قواعد دارای فوریت تلاش در جهت ازدواج است ، پیام ویژه خداوند اون هم توسط جبرئیل به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در این باره نشان از اهمیت تسریع در ازدواج دختران است .
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    8 0
    طبق این متن دختر کمبود محبت نداشته و بهش توجه می شده ولی کاش پدر و مادرها در کنار توجه به نیازهای مادی فرزندان خصوصا دخترانشون اول از همه قواعد اخلاقی و دینی و لزوم پرهیز از ارتباط حرام با جنس مخالف رو به فرزندان بیاموزند اگر ارتباط شیما با آرش برقرار نمی شد او برای حفظ آبروی خودش از خانه فراری نمی شد و به چنگال این کفتار پیر نمی افتاد
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 0
    افسر پرونده مقصره که بهلول را رها کرده . به این دلیل که گفته آدم حسابیه و زن و بچش ترکیه زنگی میکنن و اول کد تلفن همراهش با یک شروع میشه. تنها راه اینه که وقتی پلیس به اندازه یک سر سوزن هم به اینجور کفتارها و جنایتکاران مشکوک بشه باید مخفیانه و نامحسوس خونه و محل زندگی شون را بازرسی کنن و با نصب دوربین و میکروفون کنترل کنن در این صورت سریعا متوجه موضوع میشن. درست مثل سریال خانه امن.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    4 2
    اگه کارگاه پوآرو بود الان شیما زنده بود
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    7 1
    ضمن تشکر از سیستم قضایی و شخص آقای رییسی اگر فیلم هایی برای هوشیاری خانواده ساخته شود بسیار مفید خواهد بود در این فیلم مردم نیز موارد مشکوک را گزارش دهند نقش بازدارنده را خواهد داشت و خلاف کاران از سایه خودشان هم خواهند ترسید!
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    5 0
    باید اعدام کنن اون بی همه چیزو
  • محمود IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    5 0
    یعنی ، کسیکه سوپری ترمینال میشناسد و سابقه اش را میداند باید با یک یا دو بازجوئی آزاد شود ؟؟؟ برا شاناسائی و رسیدگی بموقع تا قتل که ظاهرا 45 روز طول کشیده ، چه امکاناتی لازم بوده که پلیس نداشته ؟
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    4 1
    علاوه بر موسیقی و موبایل و تبلت و گیتار و سه تار و کفش و لباس لوکس نگذارید بچهاتون ماهواره ببینن. حالا دوست دارید منفی بدید تا دچار سرنوشت مثل این خانواده داغده بشید. خدا همه ما را به راه راست هدایت کنه انشالله
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    7 0
    اون آرش هم مجازات بشه بعید نیست آرش بهلول کثیف را بطرف دختر فرستاده و خودش سر قرار نرفته
  • حمید IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    6 0
    پسر بدلی فروش چی شد؟
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      4 0
      دختررابه مواد شیشه فروخت!!
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    4 0
    هم بازپرس و افسر آگاهی که متهم رو آزاد کردند تا دختر رو به قتل برسونه مقصرند و باید به مراجع قانونی معرفی،بشن و هم پدر مادر این دختر که اگه کمی بفکر تربیت درست بودند دختر بچه ۱۵ساله اغفال پیرمرد قاتل نمیشد ! ازدواجم به وقتش خوبه نه زود و نه دیر بین ۲۰تا ۳۰سالگی بهترین زمان هست
  • 35517 IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    6 0
    بدبختی اینه که ماموران اداره پلیس رو با اداره ثبت احوال اشتباه گرفتن . به جای تحقیق و تفحص خانه فرد مذکور . تازه شاکی باید با کلی بدبختی پرونده اش رو ورداره و ببره یه کلانتری دیگه و دوباره روز از نو و روزی از نو و انگار رفته باشیم اداره ثبت. هی پرونده و پرونده و پرونده
  • مادر US ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    3 6
    درود بر نیروی انتظامی عزیز
  • عرفان IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    5 0
    کاش قوی تر این جریان دنبال می شد و سریع تر که این داستان پیش نیاد
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 0
    چقدر بازی با جملات! قضیه رو بگید خلاص دیگه.
  • DE ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    5 0
    خدا لعنتت کنه قاتل
  • رضا IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    3 1
    با سلام . چرا پلیس خانه این مرد را در بازداشت اولش بازرسی نکرده بود تا الان این دختر معصوم کشته نمی شد .
    • SE ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
      5 0
      اگر اینکار را می کرد نقض حقوق شهروندی بهلول بود. نیاز به حکم دادستان داشت
  • NL ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    4 0
    فقط اعدام و سنگسار بشه قاتل عوضی
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    10 1
    یاشااسین قره داغ
  • مریم IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    3 0
    پیرمرد کثافت برو بمیر..لعنت به تو..همسن نوه ات بود خجالت نکشیدی...هرچه زوداعدامش کنید
  • ناشناس IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    1 0
    قلبم گرفت یا امام زمان
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    1 0
    شما که گفتید جسد دختر در روستای کلیبر کشف شده ولی الان بعد از چندماه خبر میدن جسد در باغچه خانه بهلول کشف شده علت این دروغ چیه
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    1 0
    اقایون پلیس فقط تو فیلم ها مغزشون کارمیکنه فردی با سابقه فروش شیشه دختر رو سوار کرده معلوم الحال واقعا که کمی ذکاوت و هوش نداشته باعث میشد یه خانواده داغدار نشن
  • AT ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 1
    آفرین به پلیس!!!! اگه پیگیری های شخصی پدر مقتول نبود پرونده هیچ وقت به نتیجه نمی رسید!
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 1
    وقتی موضوع مفقود شدن یک انسان هست و تنها یک مظنون هست باید یارو رو ول کنند بره ! 45 روز تو خونه قاتل زندانی بوده ..
  • ف امیری IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    2 0
    از خدا طول عمر با عزت برای اقای ریسی خواستارم که با دستور ایشان به این پرونده رسیدگی شد خدا به مادر و پدر شیما صبر بدهد واقعا از چنین اتفاقاتی امکان دارد برای هر یک از فرزندان ما اتفاق بیفتد وقتی ادم فکر می کند یک پیر مرد به جای راهنمایی دختری که همسن نوه اش هست دام پهن می کند تن ادم می لرزد
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    1 0
    خدا لعنت کنه بهلول قاتل رو،حقش صدبار اعدامه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس