کد خبر 1139988
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
کمپین ترامپ: پیروزی بایدن دروغ است

کمپین ترامپ شامگاه جمعه در بیانیه ای به تندی در مقابل اعلام پیروزی احتمالی بایدن موضع گیری کرد و آن را نادرست و دروغ خواند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه سی ان ان، ستاد انتخاباتی ترامپ با انتشار بیانیه ای خاطر نشان کرد که آنها همچنان در رقابت انتخاباتی حضور دارند و هرگونه پیش بینی جو بایدن به عنوان برنده انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را دروغ و خارج از نتایج نهایی خواند.

"مت مورگان" مشاور کل انتخاباتی ترامپ در این بیانیه اعلام کرد: انتخابات به پایان نرسیده است. پیش بینی دروغین جو بایدن به عنوان برنده براساس نتایج چهار ایالت است که دور از واقعیت است.

براساس آخرین نتایج شبکه سی ان ان، بایدن نامزد دموکرات ها تا کنون توانسته ۲۵۳ رای الکترال بدست آورد و ترامپ نامزد دموکرات ها نیز تنها ۲۱۳ رای الکترال را به خود اختصاص داده است.

در آخرین روزهای شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پیشتازی ترامپ به بایدن در ایالت های پنسیلوانیا و جورجیا از دست رفته و وی هم اکنون در این ایالت ها از بایدن عقب افتاده است.

نتیجه شمارش آرا در پنسیلوانیا که تا ساعتی پیش به نفع ترامپ جریان داشت، با ورود آرای پستی دیگر و آغاز شمارش این ارا به نفع بایدن تغییر کرد . با توجه به آرای شمارش شده در ایالت پنسیلوانیا بایدن تاکنون  ۳۲۹۵۳۱۹ رای و ترامپ ۳۲۸۹۷۲۵ رای بدست آورده اند که اختلاف رای بایدن با ترامپ در این ایالت به حدود ۵۵۹۴ رای می رسد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    کمپین(انگلیسی) = پویش، کارزار / در اینجا منظور از کمپین همان ستاد انتخاباتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس