کد خبر 1139937
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
ترامپ: علیه من تقلب شده است

بعد از پیشی گرفتن «جو بایدن» از «دونالد ترامپ» در ایالت پنسیلوانیا، ستاد ترامپ در بیانیه‌ای با اطمینان اعلام کرد وی برای دوره دوم رئیس‌جمهور آمریکا خواهد شد.

به گزارش مشرق، بعد از پیشی گرفتن «جو بایدن» از «دونالد ترامپ» در ایالت پنسیلوانیا، ستاد رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد انتخابات تمام نشده است. 

این بیانیه می‌افزاید پیش‌بینی «اشتباه» پیروزی جو بایدن بر اساس نتایج در چهار ایالتی است که هنوز شمارش آرا در آن‌ها تمام نشده است. 

ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه اعلام کرد در ایالت جورجیا بازشماری انجام خواهد شد و آن زمان ترامپ برنده این ایالت خواهد بود. 

بنابر اعلام ستاد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قصد ندارد شکست را در پنسیلوانیا بپذیرد و قصد دارد در آنجا هم خواستار بازشماری آرا شود.

ستاد ترامپ مدعی شد: در پنسلوانیا بی‌نظمی‌هایی زیادی وجود داشته که از جمله آن اجازه ندادن به ناظران قانونی داوطلب ما از سوی مقامات انتخاباتی برای دسترسی به پایگاه‌های شمارش آرا بوده است. 

بیشتر بخوانید

ترامپ شکست در انتخابات را نمی‌پذیرد

ستاد ترامپ همچنین ادعا کرد در نوادا، هزاران رای به طور غیرقانونی داده شده است. 

تیم انتخاباتی ترامپ افزود: علیرغم پیش‌بینی غیرمسئولانه و اشتباه فاکس نیوز و آسوشیتد پرس، رئیس‌جمهور امشب در مسیر پیروزی در آریزونا قرار دارد.

در پایان این بیانیه آمده است: بایدن روی این ایالت‌ها برای ادعای جعلی خود بر کاخ سفید حساب کرده، اما به محض پایان انتخابات، رئیس‌جمهور ترامپ بار دیگر انتخاب خواهد شد.

آخرین نتایج انتخابات حاکی است جو بایدن در ایالت‌های کلیدی جورجیا و پنسیلوانیا هم از ترامپ پیشی گرفته است.

دونالد ترامپ ۲۱۳ رأی الکترال دارد و برای پیروزی باید آرای الکترال تمامی ایالت‌های کلیدی باقی‌مانده به علاوه ایالت نوادا را ببرد. 

ترامپ روند برگزاری انتخابات را زیر سوال برده و شکایت‌هایی را در چند ایالت طرح کرده است. او در روز اول برگزاری انتخابات گفت که روند شمارش آرا باید متوقف شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 1
    من از این تعجب میکنم که چرا این جمهوری خواهان وقتی میدونستم که به این طریقه ممکنه تقلب بشه زودتر قوانینی رو برای جلوگیری از این تقلب ها تصویب نکردند البته مجلس نمایندگان دست دمکرات‌ها هست و البته قوانین ایالتی هم بسیار دست قانون‌گذاران فدرال رو بسته ولی باز میشد کاری کرد که تقلب کمتر بشه. الان هم دادگاه عالی قدرتی واقعا ندارم . به هر حال بنظر من با این اوصاف بایدن میشه گفت رئیس جمهور هست.هذ چند تمامی نظرسنجی ها تقریبا ساختگی بود ولی حقه و تقلب واقعی هست و میشد جلوس رو گرفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس