قدوس: پس از جدایی از اوسترشوندس با جهنم واقعی مواجه شدم/ عاشق برنتفورد هستم

سامان قدوس دوران پس از جدایی‌اش از اوسترشوندس سوئد را زجرآور توصیف کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از GP سوئد، سامان قدوس درباره روند بررسی پرونده انضباطی‌اش در دادگاه جهانی داوری ورزش گفت: پس از صدور رأی فیفا که با محرومیت 4 ماهه و جریمه  4 میلیون یورویی مواجه شدم دوران سختی را گذراندم. با خانواده و دوستانم در این مورد مشورت کردم اما هیچ کمکی به من نخواهند کرد. همچنان با خطر پرداخت جریمه 4 میلیون یورویی مواجه هستم.

بازیکن کنونی تیم برنتفورد انگلیس افزود: 2.5 سال از زمان جدایی‌ام از اوسترشوندس سوئد می‌گذرد که می‌توانم بگویم با جهنم واقعی مواجه شدم. برای هیچ‌کس حتی بدترین دشمنم آرزوی چنین اتفاق‌هایی را نمی‌کنم. حتی نمی‌توانم توضیح دهم  چه دوران زجرآوری بود.

بیشتر بخوانید:

تساوی برنتفورد در شب بازگشت قدوس

قدوس درباره انتقال قرضی‌اش از آمیای فرانسه به برنتفورد اظهار داشت: اکنون می‌توانم بگویم عاشق برنتفورد هستم. پس از پایان حضورم در فوتبال فرانسه احساس خوشایندی نداشتم و می‌خواستم از جای جدیدی شروع کنم. مهمترین تفاوت فوتبال فرانسه و انگلیس این است که اینجا داوران فرصت بیشتری برای بازی می‌دهند و تحت تاثیر شایعات قرار نمی‌گیرند. در چمپیونشیپ انگلیس شما شاهد یک فوتبال واقعی هستید. به خاطر دارم وقتی می‌خواستم با میلوال در بازی خارج از خانه مواجه شویم همبازیانم می‌گفتند این بدترین تیم در فوتبال انگلیس است که زمین بسیار بد و هواداران وحشتناکی دارند.

وی با اشاره به رابطه‌اش با گراهام پاتر، سرمربی پیشین اوسترشوندس سوئد که هم‌اکنون هدایت برایتون انگلیس را بر عهده دارد گفت: بسیاری از بازیکنان برنتفورد شناختی از آمیای فرانسه نداشتند و فکر می‌کردند تیمی در سوئد است. گراهام پاتر هم وقتی شنید به برنتفورد آمدم پیام تبریک فرستاد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس