بسته شدن حساب توییتری مشاور سابق ترامپ به دلیل پیشنهاد گردن زدن فائوچی و مدیر اف‌بی‌آی

شرکت توئیتر حساب کاربری «استیو بنن» مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا را به دلیل ترویج خشونت و نقض قوانین این شرکت مسدود کرد.

به گزارش مشرق، شرکت توییتر حساب «استیو بنن» استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید را بعد از آن که وی پیشنهاد داد سر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا و «کریستوفر ری» مدیر اف‌بی‌آی باید قطع شود، به طور دائم مسدود کرد. او این صحبت‌ها را در ویدئویی گفته بود که در حساب شخصی وی در فیس‌بوک، یوتیوب و توییتر منتشر شد.

در حالی که همچنان شمارش آرا در چند ایالت کلیدی آمریکا ادامه دارد، بنن در این ویدئو مدعی شد ترامپ پیروز انتخابات شده و گفت او باید فائوچی و ری را اخراج کند.

وی سپس از این هم فراتر رفت و گفت: من سرها را روی نیزه قرار می‌دهم و آن‌ها را در دو گوشه کاخ سفید به عنوان هشدار به بروکرات‌های فدرال قرار می‌دهم.

اظهارات بنن در حالی بیان شده که سایر طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا هم از سخنان خشن و الفاظ  نظامی برای حمایت از ادعاهای او درباره تقلب در انتخابات استفاده کرده‌اند.

به گزارش شبکه «سی‌ان‌ان»، پسر ترامپ پنجشنبه در توییتی از پدرش خواست برای این انتخابات وارد جنگ تمام عیار شود.  

ترامپ روند برگزاری انتخابات را زیر سوال برده و شکایت‌هایی را در چند ایالت طرح کرده است. او در روز اول برگزاری انتخابات گفت که روند شمارش آرا باید متوقف شود. 

امروز همچنین روزنامه واشنگتن پست با بیان اینکه سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از «جو بایدن» رقیب ترامپ به ولمینگتون اعزام شده است گزارش داد که وی احتمالا صبح جمعه (به وقت محلی) پیروزی خود را اعلام خواهد کرد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    4 1
    خوبه. خخخخخخخ داعش ذائقه جنگی مردم رو عوض کرد. همه به گردن زدن بعد از دوران فترت که خبری از سر بریدن نبود، علاقه پیدا کردن.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    5 1
    از اینجا میشه فهمید آبشخور و منشا واقعی داعش ار ترکیب این جماعت یانکی و وهابیون پلید شکل گرفته
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    1 1
    اونجا آقا زاده ها حرف مفت زیاد میزنند چون خون مردم و بیت المال رو بالا کشیدن
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    4 0
    مرگ بر آمریکا
  • قق JP ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 4
    همه می دونن داعش رو اوباما درست کرد و حق داره مشاور ترامپ کسی که خاعنه و به مردم کشورش خیانت می کنه و رای می دزده نباید احساس امنیت کنه ولی خوب کشتنش هم دردی رو دوا نمی کنه بهتر بود ترامپ حکم عزل اینا رو می داد و ریس جدید تعیین می کرد
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      2 0
      غربگراهای خودباخته، تا دیروز گردن زدن رو قرون وسطایی و ... میدونستید و از ایرادات تاریخ اسلام، حالا که ترامپی ها به استفاده از این چیزا متمایلند، مناسب و طبیعیه !؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس