کد خبر 1139792
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
آقای اوباما و روسای BBC و توییتر! چه خبر از انتخابات؟

توییتر طی روزهای اخیر که انتخابات امریکا وارد فاز نهایی شده و شمارش آرا در جریان است تلاشهای بسیاری می‌کند تا به ادعای خود مانع از ارائه اطلاعات حاشیه ساز درباره این انتخابات شود.

به گزارش مشرق، توییتر که پیشتر مدعای جریان آزاد اطلاعات را داشت و حتی کمپینهای منافقین، از خشن ترین گروه های تروریستی جهان در این شبکه به راحتی در گردش بود، حالا خود را مسول غربال و پالایش اطلاعات درباره انتخابات آمریکا و حذف برخی توییتها کرده است.

حساسیت و مدیریت پیام این شبکه اجتماعی امریکایی به اندازه ای است که حتی توییتهای ترامپ رییس جمهور این کشور را هم آنجا که حساسیت برانگیز تشخیص میدهد، برچسب میزند!

همین شبکه ی توییتر در سال ۸۸ و فتنه ی پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران رفتاری کاملا متفاوت داشت. هیلاری کلینتون وزیر خارجه دولت اوباما در خاطراتش راجع به اینکه چه کارهایی برای حمایت از اعتراضات و آشوبها در ایران کرده نوشته بود که توییتر میخواست برای یک سری تعمیرات کارش را متوقف کند اما از او خواستیم فعلا(بخاطر اثرگذاری بر اعتراضات ایران) این کار خود را به تعویق بیندازد!

فضای سیاسی اجتماعی در انتخابات آمریکا بسیاری از آنها که زمانی همه تلاششان را برای ناآرامی اجتماعی در ایران به کار می بستند دچار حیرانی و سرگشتگی کرده است. آنها از یک طرف با اقدامات مضحک و دیکتاتورمنشانه ای مانند اعلام زودهنگام پیروزی در انتخابات مواجهند و احتمالاً حمایتهای پیشین خود از چنین رفتارهایی را به یاد می آورند، و از سوی دیگر نمیتوانند تاثیر این نحو اقدامات را بر اعتراضات اجتماعی کتمان کنند.

بی بی سی هم مانند توییتر در این‌ مخمصه افتاده! و مهمتر از آن اوباماست. او که از رفتارهای نامزد معترض انتخاباتی در ایران حمایت سنگینی کرده بود، حالا همان رفتارها از ترامپ را محکوم میکند و به همین مناسبت او را دیکتاتور بی فایده می خواند!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    2 0
    الان که زن بوش بگه بریزید تو خیابون تقلب شده
  • سید IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    1 0
    زنده باشید که دست فریبکاران را رومیکنید ممنونم
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    1 0
    لعنت به لیبرال ها که ذاتشون دروغ و فریب و نفاقه
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    1 1
    گفتیم تقلب بشه امریکا قیامت میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس