کد خبر 1139666
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
ترامپ نمایه

ایالت جورجیا درخواست ترامپ برای توقف شمارش آراء در این ایالت را با ادعای وقوع تقلب، رد کرد.

به گزاش مشرق، در حالی که جو بایدن همچنان در حال جبران اختلاف آراء خود با دونالد ترامپ در جورجیا است، کازار انتخاباتی ترامپ خواستار توقف شمارش در این ایالت شده و اعلام کرده که آرای پستی نباید در نظر گرفته شود. اکنون اختلاف آراء ین ترامپ و بایدن در جورجیا به کمتر از ۱۵ هزار رای رسیده است.

بیشتر بخوانید:

شکایت ستاد ترامپ درباره آراء ساوانا رد شد

دادگاهی که به شکایت ترامپ در جورجیا رسیدگی کرده، در بیانیه‌ای ادعای رئیس جمهور آمریکا را مردود دانسته و گفته که کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ شواهد کافی برای اثبات ادعای تقلب را ندارد.

بیشتر بخوانید:

سه سناریوی محتمل برای برنده انتخابات آمریکا

ترامپ فعلا در جورجیا پیش است و آرای الکترال را در صورت پایان شمارش آرا و حفظ برتری از آن خود خواهد کرد، هرچند که حتی در صورت پیروزی و به واسطه شکست احتمالی در آریزونا و نوادا در مجموع از بایدن شکست خواهد خورد.

کمی آنسوتر و در ایالت پنسیلوانیا، شکایت ترامپ درباره وقوع تقلب در برخی از شعبه‌های باعث توقف شمارش در آن مراکز شده است. در پنسیلوانیا هرچند که ترامپ پیش است اما اختلاف آراء شدیدا در حال کاهش است، به نحوی که اختلاف آرای بایدن و رئیس جمهور آمریکا از ۷۰۰ هزار رای به حدود ۱۲۵ هزار رای کاهش پیدا کرده و همچنان حدود ۷۵۰ هزار رای شمارش نشده است. تصمیم بر توقف شمارش آراء عامل برای خشونت در برخی از نقاط در فیلادلفیا مرکز پنسیلوانیا بوده و درگیری‌هایی بین حامیان دو نامزد رخ داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس