کد خبر 1139445
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کرونا مجددا وزیر خارجه آلمان را به قرنطینه فرستاد

وزیر امور خارجه آلمان برای دومین بار از زمان شیوع کرونا به دلیل ارتباط نزدیک با فردی که تست کرونایش مثبت اعلام شده است به قرنطینه رفت.

به گزارش مشرق به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، "هایکو ماس"، وزیر امور خارجه آلمان مجددا به قرنطینه کرونایی رفت. یک عضو هیاتی خارجی که عصر دوشنبه در جلسه‌ای با هایکو ماس شرکت داشت به کرونا مبتلا شده است. این خبر را وزارت امور خارجه آلمان در برلین خبر داد.

اولین تست کرونای هایکو ماس منفی اعلام شده است. هایکو ماس، صبح روز گذشته در یک نشست کابینه شرکت کرده بود. بعد از برگزاری این نشست وزارت امور خارجه آلمان از ارتباط وزیر خارجه با یک فرد کرونا مثبت خبر داد.

بیشتر بخوانید

آلمان: شراکت دو سوی آتلانتیک در دوران ترامپ پیش نمی‌رفت

ظهر روز چهارشنبه وزارت امور خارجه آلمان در پیامی توئیتری اعلام کرد که بیانیه مطبوعاتی ماس با همتای یونانی خود فعلا به تعویق می افتد. علاوه بر ماس، مایکل رات، معاون وزیر امور خارجه آلمان هم که در نشست دوشنبه شب شرکت داشت به قرنطینه رفت.

وزیر امور خارجه آلمان در ماه سپتامبر هم به دلیل ابتلای یکی از محافظانش به کرونا و ارتباط نزدیکی که با وی داشت به قرنطینه رفت.

اخیرا شمار مبتلایان به کرونا در بسیاری کشورهای اروپایی از جمله آلمان به شدت در حال افزایش است.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 597359 نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده و 11028 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس