کد خبر 1139365
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
دولت انتقالی بایدن و هریس شروع به کار کرد

در حالی که شمارش آرا در برخی از ایالت‌های آمریکا همچنان ادامه دارد، بایدن که با کسب ۲۶۴ رای الکترال تا حدودی به پیروزی نزدیک شده در حال برنامه‌ریزی برای انتقال قدرت از ترامپ به تیم خود است.

به گزارش مشرق به نقل از وال استریت ژورنال، بایدن تیم دولت انتقالی تشکیل داده و در حال انجام کارهای لازم برای انتقال دولت به اوست.

تیم انتقال بایدن که متشکل از گروهی از متخصصان سیاستمدار متعهد به اجرای برنامه‌های او می‌باشد به کار برنامه‌ریزی برای اعزام کارکنان به آژانس‌های فدرال پس از اعلام برنده شدن نامزد دموکرات‌ها مشغول هستند.

این تیم از ماه‌ها پیش کار خود را آغاز کرده بود و در حال برنامه ریزی برای جلوگیری از احتمال عدم همکاری دولت ترامپ با مشاوران بایدن بوده است.

بیشتر بخوانید

بایدن تنها ۶ رأی الکترال با کاخ سفید فاصله دارد

یکی از  مقامات این تیم گفت: بحران‌های زیادی پیش روی این کشور است از جمله بیماری همه گیر کرونا، رکود اقتصادی، تغییرات آب و هوایی و بی عدالتی نژادی شدید و تیم انتقال با سرعت به کار خود ادامه می‌دهد تا دولت بایدن - هریس بتواند در روز اول کار خود را به خوبی آغاز کند.

سایت دولت انتقالی نیز راه اندازی شده است. در سایت دولت انتقالی بایدن/هریس آمده است که از روز نخست به دنبال حل مشکلات کشور مانند بیماری کرونا، رکود اقتصادی، تغییرات اقلیمی و غیره خواهد بود.

بنابر آخرین آمار نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا این لحظه، جو بایدن با ۲۶۴ رای الکترال در برابر ۲۱۴ رای از دونالد ترامپ پیش است. شمارش آرا در برخی از ایالت‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    2 0
    این هریس هم گفته از کودکی پول کمک میکرده برای کاشت درختان در اسراییل
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
      0 0
      اینها و کل نظام آمریکا برده صهیونیست جهانی هستند که انشااله همگی به زباله دان تاریخ خواهند رفت
  • امیر IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 1
    دولت ایران باید بعد انتخابات به شکل جدی باید مطالبه درخواست اجرای برجام را کند بهرحال برجام در ایران به شکل رسمی در مجلس تصویب شده اگر هم امریکا به خواسته های برجام تن نداد ماذباید از برجام کامل خارج شویم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس