کد خبر 1139316
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۶
تظاهرات مردم نیویورک علیه ترامپ و آراء الکترال

تعداد زیادی از مردم نیویورک برای اعتراض به شبهه‌افکنی‌های ترامپ درباره سلامت انتخابات، دست به تظاهرات زدند.

به گزارش مشرق،ادعاهای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره وقوع تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور و همچنین زیر سوال بردن میزان بیشتر آراء مردمی «جو بایدن» رقیب دموکرات خود،‌ با اعتراض مردم نیویورک مواجه شد.

شبکه‌های «اسکای‌نیوز» و «راپتلی» گزارش دادند که تعداد زیادی از مردم نیویورک برای اعتراض به شبهه‌افکنی‌های ترامپ درباره سلامت انتخابات، دست به تظاهرات زده‌اند.

در دست معترضان نیویورکی، پلاکاردهایی با نوشته‌هایی مانند «رأی الکترال باید حذف شود» و «هر رأی به حساب می‌آید» دیده می‌شود.

پیشتر ستاد ترامپ اعلام کرده بود که دادخواستی را به دادگاه پنسیلوانیا داده که طی آن خواستار توقف شمارش آرا در این ایالت شده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ همچنین از خبرگزاری آسوشیتدپرس و شبکه فاکس‌نیوز خواست تا پیش‌بینی خود از پیروز شدن «جو بایدن» در ایالت آریزونا را حذف و برعکس کنند.

بر اساس نتایج غیررسمی که تا کنون توسط رسانه‌های آمریکایی از انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور ارزیابی شده (تا لحظه نگارش این خبر) بایدن با حدود ۷۱ میلیون و ۵۰ هزار رأی مردمی و ۲۶۴ رأی الکترال نسبت به ترامپ با ۶۸ میلیون و ۳۰ هزار رأی مردمی و ۲۱۴ رأی الکترال پیش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    13 6
    جنگ داخلی حتمیست
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 5
    چقدر خوبه که آزادی هست.
  • حسین IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 4
    اسراییلیا ترجیح دادن یه اسراییلی ریس جمهور شه تا یه طرفدار اسراییل .ترامپ تاجر قلدری بود برای منافعش هر کاری میکرد جز برده بودن و قدرتمندتر شدنش حتی برا اسراییلم خطرناک بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس