یک چچنی به عنوان مسئول قتل معلم فرانسوی معرفی شد

این برای نخستین بار نیست که فیلم‌های غربی، طرح‌ها و برنامه‌های آتی کانون‌های صهیونی را به صورت فیلم ارائه کرده تا در اذهان مخاطبان و افکار عمومی برای پذیرش سهل‌تر آن طرح و برنامه‌ها، تصویرسازی نمایند

به گزارش مشرق،ساموئل پتی، معلم یهودی تاریخ و جغرافی در فرانسه، ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ طی حادثه‌ای به قتل رسید که گفته شد قاتل، یک فرد چچنی پناهنده به فرانسه بوده، اما به دلیل اینکه ادعا شد روز بعد وی در اثر اصابت گلوله پلیس کشته شد، تایید مستقل این ادعاها ممکن نگردید.

این در حالی بود که پس از انتشار مجدد کاریکاتورهای موهن درباره پیامبر اسلام (صلی‌الله علیه و آله) در نشریه شارلی ابدو و دفاع مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه از آن به عنوان حق آزادی بیان، موجی از خشم و نفرت و اعتراض در جهان اسلام و در میان مسلمانان و آزادگان جهان، ایجاد نمود و توهین‌کنندگان به لحاظ افکار عمومی دنیا در انزوا و محکومیت شدیدی قرار گرفتند. اما قتل معلم فرانسوی و القای اتهام علیه جامعه مسلمانان از سوی کانون‌های صهیونی و پروپاگاندای عجیب رسانه‌های وابسته به این کانون‌ها، مجال تنفس برای نفرت‌پراکنان علیه اسلام و مسلمانان ایجاد کرد اما در عین حال شبهه برنامه‌ریزی قتل معلم فرانسوی از سوی همان کانون‌های صهیونی را هم در میان ناظران و کارشناسان به شدت تقویت کرد.

اینک با ارجاع شباهت قتل «ساموئل پتی» از سوی برخی رسانه‌های غربی به ماجرای فیلم «احمد جوان» ساخته برادران داردن که علی‌رغم ضعف ساختاری، در جشنواره فیلم کن سال گذشته یکی از چهار جایزه اصلی جشنواره یعنی نخل طلای بهترین کارگردان را دریافت کرد، شبهه برنامه‌ریزی شده بودن قتل یادشده را به یقین نزدیک کرده است.

در فیلم «احمد جوان» نیز یک دانش‌آموز مسلمان، اقدام به قتل معلمش که با یهودیان ارتباط نزدیکی دارد، می‌کند. در فیلم یاد شده همه اتهامات و جعلیاتی که محافل و رسانه‌های صهیونیستی و پادوهایشان مانند مکرون علیه اسلام و مسلمانان تبلیغ می‌کنند، به این دانش‌آموز و اطرافیان و دوستان او نسبت داده شده است!

این برای نخستین بار نیست که فیلم‌های غربی، طرح‌ها و برنامه‌های آتی کانون‌های صهیونی را به صورت فیلم و سینما ارائه کرده تا در اذهان مخاطبان و افکار عمومی برای پذیرش سهل‌تر آن طرح و برنامه‌ها، تصویرسازی نمایند. چنان که پیش از ماجرای ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و از حدود ۲۰ سال قبل از آن، بیش از ۱۸ فیلم و سریال و انیمیشن، حادثه حمله به برج‌های دوقلوی نیویورکی را به انحاء مختلف به نمایش گذارده بودند یا ۳۰ سال قبل از حمله آمریکا و متحدانش به عراق، فیلم «جن‌گیر»، آن را تئوریزه کرده بود.
 

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس