کد خبر 1139237
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
واکنش ممفیس دپای به احتمال حضور در بارسلونا

به نظر می رسد انتقال زمستانی ممفیس دیپای، مهاجم هلندی لیون به بارسلونا قطعی باشد.

به گزارش مشرق، رونالد کومان در همان بدو ورود به رختکن بارسلونا اعلام کرد تمایلی به حفظ لوییس سوارز ندارد و اینگونه جدایی سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه قطعی شد. در آن مقطع تردیدی وجود نداشت بارسا برای خرید یک گزینه جایگزین اقدام خواهد کرد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و انتقال ممفیس دیپای به نوکمپ نیز علیرغم شایعات فراوان در روزهای پایانی منتفی شد.

اما نشریه موندودیپورتیوو امروز مدعی شد بارسلونا اخیرا مذاکرات فشرده ای با مدیر برنامه ممفیس دیپای داشته و به نظر می رسد توافق برای انتقال زمستانی او به نوکمپ حاصل شده است. احتمالا ممفیس دیپای با قراردادی بین ۱۰ الی ۱۵ میلیون یورو راهی بارسلونا شده و در نیم فصل دوم می تواند این تیم را همراهی کند.

رونالد کومان چند روز قبل در مصاحبه ای تاکید کرد تیمش به یک مهاجم شماره ۹ جدید نیاز دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از فصل زمستان شاهد حضور ممفیس دیپای در بارسلونا خواهیم بود. کومان در روزهای حضور روی نیمکت تیم ملی هلند نیز اعتقاد فراوانی به این بازیکن داشت و حالا احتمالا زمینه همکاری دوباره او با ممفیس دیپای فراهم شده است. اریک گارسیا، مدافع جوان منچسترسیتی دیگر گزینه مورد نظر بلوگراناست و احتمال انتقال او به نوکمپ نیز در فصل زمستان وجود دارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس