کد خبر 1139132
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۸/۰۸؛ آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، عصر امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ در ادامه معاملات بازار آزاد تهران با ۶۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به صبح، به ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ در معاملات بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. این نرخ صبح امروز ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم عصر امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به معاملات صبح، به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت نیم سکه در معاملات عصر امروز با ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به معاملات صبح به ۸ میلیون تومان رسیده است و قیمت ربع سکه هم با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با ۵۰ هزار تومان افزایش به ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی نسبت به صبح با ۱۶ دلار افزایش به ۱۹۰۷ دلار و ۹۶ سنت رسیده است.

قیمت طلا هم در معاملات عصر امروز با افزایش مواجه شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار با حدود ۱۷ هزارتومان افزایش به ۱ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۴ تومان رسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    3 0
    ممنون مشرق
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    3 1
    ان شاالله طلا بشه زیر 100 تومن
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      5 0
      امیدوارم خونه بشه زیر متری دو میلیون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس