انتخابات 2020 آمریکا؛ اف.بی.آی تماس‌های مشکوک با رای‌دهندگان را بررسی می‌کند

همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اف بی آی اعلام کرد در حال بررسی موج فراخوانی‌های مرموز است که مردم را ترغیب می کند تا در روز انتخابات در خانه بمانند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اف بی آی اعلام کرد در حال بررسی موج فراخوانی‌های مرموز است که مردم را ترغیب می کند تا در روز انتخابات در خانه بمانند.

این خبرگزاری در ادامه آورده است که گوینده این تماس های تلفنی زنی است که می گوید: «سلام. این فقط یک تماس آزمایشی است. وقت ماندن در خانه است. در خانه بمانید تا در امان باشید.» رویترز اضافه می کند که تماس های ناشناس تلفنی مبنی بر تشویق مردم به ماندن در خانه، در تعدادی از ایالت هایی همچون فلوریدا و آیووا که در انتخابات نقش مهمی ایفا می کنند، نیز گزارش شده است.

پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ساعاتی پیش آغاز شده و طبق گزارش های منتشر شده هیچ یک از مراکز انتخاباتی آمریکا برای جلوگیری از حمله هکرها به اینترنت متصل نیستند. براساس اعلام پروژه انتخابات آمریکا، بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در رای‌گیری زودهنگام پیش از روز انتخابات شرکت کرده اند، رقمی که تقریبا ۷۰ درصد از مجموع آرا سال ۲۰۱۶ را تشکیل می دهد.

تقریبا ۶۰ میلیون رای اولیه از طریق پستی ارسال شده که حدود دو برابر مجموع آرایی است که چهار سال پیش از طریق پست فرستاده شد. بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس