کد خبر 1138643
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
انتخابات آمریکا - نمایه

شب گذشته اطراف کاخ سفید حصارهایی نصب شد که به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا مردم امکان بالا رفتن از آن‌ها را نداشته باشند.

سرویس جهان مشرق - کاخ سفید شبانه در محاصره حصار قرار گرفته تا در صورت بروز اعتراضات مردمی، امکان دفاع از خود را داشته باشد.

به گزارش سی‌ان‌ان، مقامات دولت می‌گویند تا این لحظه تهدید جدی‌ای وجود ندارد، اما تمهیدات احتیاطی بیش‌تری هم اندیشیده شده که برخی از آن‌ها طی روزهای آینده اجرایی خواهند شد.

حصارهایی که اطراف کاخ سفید کشیده شده‌اند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که افراد نتوانند از آن‌ها بالا بروند. پارک لافِیِت مقابل کاخ سفید هم که محل اعتراضات گسترده مردم علیه خشونت پلیس و نژادپرستی پس از قتل جورج فلوید بود، از شب گذشته محصور شده تا مردم این‌بار امکان ورود به آن را پیدا نکنند.

شماری از فروشگاه‌های بزرگ آمریکا نیز شعبه‌های خود را دیوارکشی کرده‌اند تا از غارت معترضان در امان بمانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 7
    خخخخخخ
  • قریشی IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    24 7
    خدایا به حق روز ولادت نبی اکرم و امام صادق علیهم السلام و به حق خونهای ریخته شده مسمانان که به دست این جنایتکاران امریکایی زخمی ماندگار بر درون هر مسلمانی ایجاد نموده است عاقبت این جانی های صهیونیست مئاب رو به خیر نگردان و به گونه ای آرامش و آسایش رو از سفره حیات این جامعه و رهبرانشان برچین که در طول تاریخ برای کل کهکشان راه شیری درس عبرت بشود. الهی آمین
    • mehraneh IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      0 0
      الهی آمین
  • ڪیان IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    0 0
    اینها همان هزینه ها و نگرانی‌هاییست ڪه به ما متحمل ڪردن با دروغ بزرگ و رمزعملیات #تقلب سال ۸۸ توسط پیاده نظام غرب و به واسطه طیف خاصی از جناح سیاسی ڪشور ڪه وظیفه داشتن این دروغ رو به ڪام مردمی ڪه باید جشن انتخاب ڪاندیدای موردنظرشان را میگرفتند تلخ و تبدیل به عزا ڪنند. حالا نوبت به خودشان رسیده ، منتهی نه با حربه #دروغ بلڪه با واقعیات این روزهای آمریڪا. دنیا خیلی ڪوچیڪه،نه! #اصلاحات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس