کد خبر 1138554
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
کومان: با نظر ستین درباره مسی موافق نیستم/ در حال حاضر تنها نیاز به گلزنی داریم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید با نظر کیکه ستین درباه لیونل مسی موافق نیست و او را بهترین بازیکن جهان توصیف کرد.

به گزارش مشرق، رونالد کومان که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای دیناموکیف هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: هدف ما این است که در بازی فردا مثل همیشه عالی بازی کرده، خلق موقعیت و گلزنی کنیم. در کنار این باید بازی‌های خانگی‌مان در لیگ قهرمانان را با برد به پایان ببریم.

وی افزود: برخی بازیکنان دیناموکیف به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و حالا منتظر پاسخ تست‌های جدید هستند. امیدوارم بتوانیم فردا بازی کنیم. ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق می‌کنیم و در حال حاضر تنها نیاز به گلزنی داریم. بابت اینکه در چهار بازی اخیر از ۱۲ امتیاز ممکن تنها دو امتیاز کسب کرده‌ایم، ناراحت هستیم، اما سخت در تلاش هستیم تا اوضاع را تغییر دهیم.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: در مورد این تیم باید صبور باشیم. می‌دانیم که از حیث جذب امتیاز در لالیگا خوب کار نکرده‌ایم، اما فکر می‌کنم با توجه به تغییراتی که داشته‌ایم و بازیکنان جوانی که داریم، ما چهره خوبی از خود ارائه کرده‌ایم. بارها گفته‌ام که ما یک مهاجم نوک (لوئیس سوارس) را از دست داده‌ایم، اما جذب بازیکن جانشین به وضعیت مالی باشگاه در ماه ژانویه بستگی دارد. من شرایط باشگاه را درک می‌کنم.

کومان همچنین درباره اظهارنظر اخیر کیکه ستین سرمربی پیشین بارسا که گفته بود مدیریت لیونل مسی کار آسانی نیست، خاطرنشان کرد: از دید من لئو بهترین بازیکن جهان است. هر روز جاه‌طلبی و شخصیت او را در تمرینات می‌بینم. مدیریت مسی کار دشواری نیست. او کاپیتان تیم است و هر هفته با او درباره عملکرد تیم در زمین و رختکن صحبت می‌کنم. من رابطه خوبی با مسی دارم. هر مربی متفاوت از دیگر مربیان است، اما من با تمام احترامی که برای کیکه ستین قائل هستم، باید بگویم با نظر او موافق نیستم.

 وی همچنین درباره وضعیت دروازه‌بان آلمانی بارسا اظهار داشت: تراشتگن در وضعیت خوبی است. فردا پس از تمرینات درباره استفاده از او تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس