جهان کرونا نمایه

بر اساس آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۴۷ میلیون، شمار جان باختگان به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار و تعداد بهبودیافتگان به بیش از ۳۴ میلیون نفر افزایش یافت.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۴۷۳۱۹۱۶۰ نفر، شمار جان باختگان به ۱۲۱۱۲۶۸ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۳۴۰۳۳۷۷۰ نفر افزایش یافته همچنین وضعیت بیش از ۸۵ هزار نفر از مبتلایان، وخیم گزارش شده است.

۳۸۳۱۰ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در هند

به گزارش خبرگزاری رویترز از مانیل، وزارت بهداشت هند روز سه شنبه از ۳۸ هزار و ۳۱۰ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا و ۴۹۰ مورد جدید مرگ بر اثر این ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در این کشور خبر داد. وزارت بهداشت هند همچنین اعلام کرد تعداد کل موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در این کشور به ۱۲۳ هزار و ۹۷ مورد و تعداد کل موارد آلودگی به این ویروس نیز به حدود هشت میلیون و ۲۷۰ هزار مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید:

WHO: جهان در لحظات حساس به دلیل افزایش ابتلا به کرونا قرار دارد

۱۵۳۵۲ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، موسسه روبرت کخ روز سه شنبه اعلام کرد شمار موارد تایید شده آلودگی به ویروس کرونا در آلمان طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۵ هزار و ۳۵۲ مورد افزایش به ۵۶۰ هزار و ۳۷۹ مورد رسید. این موسسه همچنین اعلام کرد شمار جان باختگان بر اثر ویروس کرونا در آلمان با ۱۳۱ نفر افزایش به ۱۰ هزار و ۶۶۱ نفر رسید.

۳۷۶۳ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در مکزیک

به گزارش خبرگزاری رویترز از مکزیکو سیتی، وزارت بهداشت مکزیک روز دوشنبه از سه هزار و ۷۶۳ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در مکزیک به ۹۳۳ هزار و ۱۵۵ مورد رسید. مقامات بخش بهداشت مکزیک همچنین روز دوشنبه از ۲۰۵ مورد جدید مرگ بر اثر ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند. به این ترتیب، شمار موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در مکزیک به ۹۲ هزار و یکصد مورد رسید. با این حال، مقامات بخش بهداشت مکزیک اعلام کرده اند که تعداد واقعی موارد آلودگی به ویروس کرونا در این کشور بسیار بالاتر از ارقام رسمی است.

با مرگ ۵۱ تن دیگر تعداد قربانیان ویروس کرونا در عراق از مرز ۱۱ هزار نفر فراتر رفت

به گزارش وبگاه خبری العهد، وزارت بهداشت عراق روز دوشنبه اعلام کرد در بیست و چهار ساعت گذشته سه هزار و چهارصد و سیزده مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در عراق به ثبت رسید و آمار کل مبتلایان به کووید ۱۹ در این کشور به چهارصد وهفتاد و هشت هزار و هفتصد و یک مورد رسید. وزارت بهداشت عراق افزود با مرگ پنجاه و یک بیمار کرونایی دیگر در شبانه روز گذشته مجموع قربانیان کرونا در عراق به یازده هزار و هفده تن رسید. بر اساس بیانیه وزارت بهداشت عراق ‏، چهارصد و پنج هزار و هفتصد و هفتاد و هفت بیماری کرونایی هم تاکنون بهبود یافتند.

شناسایی ۵۸۷۷ مورد جدید ابتلای دیگر در اردن

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین از امان، وزارت بهداشت اردن از شناسایی پنج هزار و هشتصد و هفتاد و هفت مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ و جان باختن ۴۷ بیمار کرونایی دیگر در این کشور طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد. وزارت بهداشت اردن دوشنبه شب اعلام کرد در بیست و چهار ساعت گذشته پنج هزار و هشتصد و هفتاد و هفت مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد که تعداد کل مبتلایان به این ویروس در اردن تاکنون به هشتاد ویک هزار و هفتصد و چهل و سه مورد رسید. وزارت بهداشت اردن افزود با مرگ چهل و هفت بیمار کرونایی دیگر در شبانه روز گذشته ‏‏، آمار کل قربانیان کووید ۱۹ در کشور به نهصد و سیزده تن رسید.

آمار مبتلایان جانباختگان و بهبودیافتگان ویروس کرونا در جهان

وخامت حال بیش از ۸۶ هزار بیمار کرونایی در جهان

ده کشور اول جهان در ابتلا به کرونا

تا این لحظه آمریکا با ۹ میلیون و ۵۶۸ هزار نفر، هند با ۸ میلیون و ۲۶۶ هزار، برزیل با ۵ میلیون و ۵۵۴ هزار، روسیه با یک میلیون و ۶۵۵ هزار، فرانسه با بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار، اسپانیا با بیش از یک میلیون و ۳۱۳ هزار، آرژانتین با بیش از یک میلیون و ۱۸۳ هزار، کلمبیا با بیش از یک میلیون و ۹۳ هزار، انگلیس با بیش از یک میلیون و ۵۳ هزار و مکزیک با بیش از ۹۲۹ هزار نفر، به ترتیب در رده‌های اول تا دهم ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 3
    سیلویا براون پیشگویی کرده تا ۱۰سال ادامه دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس